Prva zasedba Porscheja, za katero sta ob dirkaču formule ena Nicu Hülkenbergu vozila še Earl Bamber in Nick Tandy, je poskrbela za že 17. zmago nemškega proizvajalca na tej prestižni preizkušnji.
Dvojno zmago Porscheja je potrdila še zasedba Timo Bernhard-Mark Webber-Brendon Hartley, šele tretji pa je bil lanski zmagovalec v Audiju Andre Lotterer s sovoznikoma Marcelom Fässlerjem in Benoitom Treluyerjem.
V dosedanjih 83 izvedbah dirke v Le Mansu ima Porsche največ zmag, 17, sledi Audi s 13 uspehi, tretji je Ferrari z devetimi. Za Porsche pa je letošnje slavje tudi prekinitev kar 17 let dolge zmagovalne suše.
Hülkenberg, ki je prvič nastopil na tem tekmovanju, je prvi aktivni voznik formule ena, ki je slavil tudi v Le Mansu, po letu 1991, ko je slavil Belgijec Bertrand Gachot. Njegovo moštvo sta dopolnila Novzelandec Bamber in Britanec Tandy.
V prvem Porscheju 919 Hybrid so imeli na koncu po 5383 prevoženih kilometrih, v katerih so nanizali 395 krogov, krog naskoka pred posadko v enakem dirkalniku, v katerem je bil poleg nekdanjega dirkača formule 1 Avstralca Marka Webbra še Nemec Bernhard in Novozelandec Hartley.
Lanski zmagovalci so bili tokrat z Audijem R18 e-tron quattro prepočasni za dva kroga.
Skok Porscheja na vrh po lanski vrnitvi na dirko pomeni veliko osvežitev za naporno tekmovanje, ki so ga prvič izvedli leta 1923. V prihodnje pa bo Le Mans verjetno še bolj zanimiv, saj se bo konkurenci najmočnejših dirkalnikov pridružil še Ford, zelo verjetno pa tudi BMW in Mazda, ki je tukaj slavila leta 1991.