Svet
10770 ogledov

Bomo za božič ob eno od popularnih čokoladk?

Čokolada bounty Mars
Mars je iz božične mešanice čokoladk odstranil čokoladico, ki je v Sloveniji popularna že dolga leta.

Britanski Mars iz embalaže božičnih mešanic umika priljubljeno čokoladico Bounty, piše britanski BBC. Z raziskavo trga v Veliki Britaniji so prišli do rezultata, da kar 40 odstotkov ljudi sovraži čokoladice, polnjene s kokosom.

Raziskavo so sprožili po lanski akciji v Veliki Britaniji, ko so na podlagi podatkov, ki so jih že imeli, kupcem mešanih paketov bombonov sporočili, da lahko vrnejo čokoladice Bounty, če jim ne bodo všeč. Veliko čokoladic se je vrnilo nazaj, le 18 odstotkov kupcev pa je izrazilo mnenje, da so jim všeč. Večina je bila starejših od 55 let.

Ponudba za Japonce Popotnik Tako na Japonskem prodajajo slovenske dobrote

Mars se mora zdaj odločiti, ali bo nadaljeval s proizvodnjo Bountyja v Združenem kraljestvu. V Ameriki čokoladice že nekaj časa ne prodajajo več. Veriga Tesco pa bo izdala poskusno serijo božičnih čokoladic No Bounty. Omejena serija božičnih mešanih čokoladnih ploščic bo vključevala Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy in Maltesers.

Trgovina Slovenija Četrti popis cen hrane: Takšne so ugotovitve

Zgodovina čokoladice Bounty

Bounty je bil ustvarjen tako, da je Mars kopiral ploščice Mounds in Almond Joy, ki jih je proizvedel tekmec Hershey. Obe čokoladi je leta 1920 izumil slaščičar Vincent Nitido iz Connecticuta. Njegovo tovarno je kupilo ameriško podjetje Peter Paul Candy Manufacturing.

mojačokolada.si PROMO Uporabno Domači in slastni Jaffa piškoti

V poznih 80-ih letih so se čokolade Bounty prodajale po vsej Ameriki, a le dve leti. Leta 1988 je Hershey kupil podjetje Peter Paul, skupaj z Almond Joy in Mounds. Ker so bile čokoladne ploščice že priljubljene pri ameriških kupcih, Mars ni mogel konkurirati in je Bountyja umaknil iz prodaje.

čokolada Saj ni res ... Slovenija Kraš je predstavil čokolado, katere zametek je v prvoaprilski šali

Bounty se je veliko bolje odrezal v Evropi. Podjetje je leta 2003 v EU poskušalo zaščititi njegovo obliko, vendar je Evropsko sodišče menilo, da zaobljeni konci in tri puščice niso zadostni prepoznavni elementi. Raziskava je pokazala, da le v šestih od 15 držav EU kupci Bounty prepoznajo po obliki.

Mars je poskušal oživiti prodajo Bountyja z uvedbo novih okusov. Leta 2006 so predstavili češnjev nadev, kasneje še mango in ananas.

Komentarjev 4
  • rokobert 01:55 11.november 2022.

    Bom pa kupil le še Bounty😋...nič več mešance...in vse sam pojedel😆😂🤣

  • Aqua 23:33 05.november 2022.

    Kar meni naj jih pošljejo..

  • gregor680 21:08 05.november 2022.

    Bravo! 😍❤️💯👏