Švedski pohištveni velikan Ikea je prisoten v številnih domovih po svetu. A, kot kaže, značilna Ikeina oprema krasi predvsem domove študentov in mladih zaposlenih. Glede na študijo Earnest bloga, podjetja z nizkoobrestnimi posojili za mlade, namreč ljudje po dopolnjenem 34. letu svoja stanovanja in hiše pričnejo opremljati drugod.
Glede na študijo, ki temelji na več deset tisoč odgovorih, so najzvestejši potrošniki v Ikei mladi med 20. in 30. letom. Na spletni strani Konbini hudomušno pišejo, da 30-letniki živijo v Ikeinih razstavnih prostorih.
"Ko človek odraste"
Po 34. letu se navade spremenijo, saj kupci svoje domove začno opremljati drugod. V teh letih se verjetno želi z opremo ustvariti bolj osebne prostore, kakšen kos pohištva pa recimo zapustiti otrokom, navaja omenjena spletna stran in šaljivo dodaja, da človek zares odraste, ko preneha kupovati v Ikei.
Dejansko pa se z leti ponavadi povečuje kupna moč, tako da si je lažje privoščiti dražje pohištvo.
@Žurnalček ti si preveč obseden s tem SSKJ, priporočam ti da obiščeš NLP.
V SSKJ ne obstajata dva EE .