150 elektronskih sporočil na dan zna biti zahtevna naloga za vsakogar. Če ste na vodstvenem položaju velikega podjetja, je lahko teh sporočil še nekajkrat več. Bill Gates, Jeff Bezos, Tim Cook in drugi so razkrili, kako se sami soočajo s tovrstno nalogo.
Jeff Bezos
Šef Amazona je znan po tem, da z elektronsko pošto povzroča "glavobole" svojim zaposlenim, ko jim v sporočilu doda sam en znak - vprašanje. Takrat zaposleni pustijo vse drugo delo in raziščejo, kaj vse morajo pripraviti, da bi šefu poslali pravi odgovor, razkriva Business Insider.
Arianna Huffington
Soustanoviteljica zelo uspešnega ameriškega spletnega portala Huffington Post ima tri pravila za e-mail sporočila
a) Ne odpira e-sporočil 90 minut pred spanjem
b) Zjutraj ne hiti naprej pregledovati elektronska sporočila
c) Na elektronska sporočila ne odgovarja, ko preživlja prosti čas z otroki
"Moja mama, ko je bila še živa, se je nazadnje name razjezila, ko sem istočasno pregledovala elektronsko pošto in se pogovarjala z otroki. To je površno. Tako se z bližnjimi ne sme delati," svoja pravila pojasnjuje Huffingtonova.
Tim Cook
Appleov direktor vsak dan vstane ob 3.45 uri in na dan prejme med 700 in 800 elektronskih sporočil! "Večino sporočil preberem, vsak dan. Sem deloholik", razkriva Tim Cook.
Katia Beauchamp
Soustanoviteljica popularne storitve za preizkušanje kozmetične opreme Bircbox razkriva, da privarčuje veliko časa s tem, ko njena ekipa filtrira njena elektronska sporočila, tista, ki jih mora videti in na katera mora podati odgovor. "Na ta način delo poteka hitreje," sporoča Beauchampova.
Tony Hsieh
Šef Zapposa Tony Hsieh je razkril, da ima ekipo štirih do petih stalno zaposlenih, ki skrbijo za njegovo elektronsko pošto. Ti zaposleni se imenujejo e-mail nindže.
Chad Dickerson
Direktor znane spletne tržnice Etsy trdi, da je potrebno imeti izdelan sistem prav za vse, tudi za spremljanje in skrb o elektronskih sporočilih. Za vsakega novega pošiljatelja v imenik vnese naslov in informacijo, kje sta se spoznala in o čem sta govorila.
Bill Gates
Najbogatejši človek na svetu je leta 2013 razkril, da na dan prejme le med 40 in 50 elektronskih sporočil. "Na nekatera odgovorim takoj, druge pustim za zvečer. Morate paziti, da se vrnete k nedokončanemu delu."
Kara Goldin
Ustanoviteljica Hint Waterja pravi, da je jutro najpomembnejši del dneva, zato se prebuja zgodaj, da bi prebrala elektronska sporočila. Pravi, da s prebiranjem e-sporočil vedno začne ob 5.30 uri zjutraj, na podlagi sporočil pa si razporedi prioritete za naslednjih 12 ur.
Ryan Holmes
Ustanovitelj Hootsuiteja pravi, da zna razglasiti "inbox bankrot", ko ga e-sporočila napadajejo v tolikšnem številu, da jih ne more več obvladovati. Tako začne z ničle, vendar pa kljub temu priporoča, da se tega ne počne več kot enkrat na nekaj let.
Eric Schmidt
V svoji knjigi "Kako deluje Google", je nekdanji glavni direktor Googla Eric Schmidt razkril, da večina najbolj znanih in zaposlenih ljudi, ki jih pozna, hitro odgovarja na elektornska sporočila. Tudi, če gre za enostavno komunikacijo, kot je "ok." Hiter odziv pomeni, da ste vzpostavili pozitivno komunikacijsko vez in kulturno vrednost," ocenjuje Schmidt.
dezurni@zurnal24.si
"Tudi, če gre za enostavno komunikacijo, kot je "ok""Seveda treba je bit praktičen ne pa da pišeš k da bi bil tavelk gospod.Podjetje mora funkcionirat kot družina ne pa kot gospoščina.