Na kubanskih cestah še vedno prevladujejo v povprečju izjemno stari avtomobili. Ob ameriških dolgih štirikolesnikih iz 50. let minulega stoletja se prevažajo sovjetske lade. Ne eni ne drugi pa niso smeli menjati lastnikov, zato so bili ti nanje precej navezani, jih vzdrževali in tako omogočali, da nekateri še vedno delujejo več kot pol stoletja po tem, ko so zapustili tovarne v tedanji komunistični supersili ali na ozemlju Kubancem nenaklonjenih ZDA.
Zaradi prepovedi je večina avtomobilov, ki se vozijo po ulicah Havane in drugih kubanskih mest, starejših od revolucije, ki je otok spremenila leta 1959. Tako povprečen voznik upravlja z vozilom, ki je starejše od lastnika.
Reforme – zelo omejena liberalizacija
Liberalizacija trga z avtomobili je le ena izmed 300 ukrepov v sklopu reform, ki se jih je lotila vlada pod vodstvom predsednika Raula Castra. Uvoz novih avtomobilov iz tujine pa bo za povprečne državljane izoliranega otoka kljub temu nedosegljiva želja. Tako so policijski avtomobili eni boljših, ki jih lahko uzremo na kubanskih cestah.