Lee Kang Kuk, ki je kot pilot boeinga 777 prvič po 43 urah urjenja v soboto pristajal na pisto v San Franciscu, pravi, da je tik pred padcem videl blisk, ki ga je popolnoma zaslepil. To naj bi se po njegovih besedah zgodilo 35 sekund pred trkom ob pisto, ko je letalo padalo 150 metrov. Deborah Hersman, vodja ameriškega Nacionalnega odbora za varnost v prometu, pravi, da uporaba laserjev ni izključena.
Pilot je o tem spregovoril po tem, ko so v javnost prišle vsebine pogovorov potnikov reševalcem, ki so jim v času trka opisovali zmešnjavo na letalu. "Veliko ljudi potrebuje pomoč, nekaterih sploh še niso našli, drugi pa so hudo opečeni," je neka ženska opisala reševalcem.
Mislila, da letita z avtopilotom
Razvedelo se je tudi, da naj bi bilo potnikom naročeno, da ne smejo evakuirati letala; zapuščati so ga začeli šele, ko se je 90 sekund po trku razširil požar. "Ne vem, kaj so piloti mislili, čeprav vem, da se je že v več nesrečah zgodilo, da posadka ni takoj začela evakuacije. Počakajo na reševalce, da lahko vse varno spravijo ven," je povedala Hersmanova in dodala, da piloti v kabini morda niso bili v položaju, da bi lahko opazili požar.
Pri odboru za varnost v prometu so še povedali, da trenutno intervjuvajo vse pilote, poslušajo posnetke iz kabine in nadzornega stolpa ter skušajo ugotoviti, kaj se je dogajalo. Zaenkrat so ugotovili, da sta tako pilot kot njegov kopilot, ki je bil prvič v vlogi inštruktorja, mislila, da je letalo letelo s pomočjo avtopilota, hitrost pa je bila nastavljena na 252 km/h, kar je manj od predpisanega minimuma. Ko so jima iz nadzornega stolpa sporočili, da se letalo pisti približuje prepočasno in prenizko, sta oba segla po avtopilotu.
V trku sta umrla dva kitajska študenta, več kot 180 ljudi pa je bilo poškodovanih.