Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v trimesečju, ki se je končalo avgusta, ustvaril 3,84 milijarde kron (400 milijonov evrov) čistega dobička, kar je 20 odstotkov manj kot v enakem obdobju lanskega leta. Prihodki so se na letni ravni sicer povečali za 4,6 odstotka na 51,23 milijarde kron (5,37 milijarde evrov).
Poslovni rezultati so bili v skladu s pričakovanju analitikov, vendar pa so delnice po objavi rezultatov na borzi v Stockholmu izgubile 5,7 odstotka, poročajo tuje tiskovne agencije.
Dobiček so v četrtletju znižale predvsem obsežne razprodaje, s katerimi so skušali zmanjšati obseg prevelikih zalog.
Po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja H&M Karl-Johana Perssona pa so dobri rezultati na področju spletne prodaje nekoliko ublažili padec prihodkov iz trgovin. Navade potrošnikov se spreminjajo, vedno več ljudi pa nakupuje preko spleta.
Spletna prodaja sicer trenutno predstavlja okrog 30 odstotkov vseh prihodkov švedskega tekstilnega velikana, prvi mož družbe pa pričakuje, da se bo vsako leto okrepila za 25 odstotkov.
H&M pa povečuje tudi število svojih trgovin po svetu. V letošnjem letu namerava skupno odpreti 385 novih trgovin, potem ko se je konec avgusta ta številka ustavila pri 4553.