Nesreča se je zgodila, ko je ekspresni vlak, ki je bil na poti v Kalkuto, trčil v zadnji del vlaka, ki je stal na železniški postaji na območju Birbhuma. Trčenje je bilo tako močno, da je enega od vagonov vlaka, ki je stal, dvignilo v zrak in je ostal ukleščen na železniškem nadvozu.
Večina smrtnih žrtev je bila prav v zadnjem delu vlaka, ki je stal na postaji. Vagoni so bili nabito polni, saj v indijskih vlakih zadnji vagoni običajno nimajo oštevilčenih sedežev in zato rezervacije niso potrebne.
"Našli smo trupla 49 ljudi," je dejal tiskovni predstavnik železnice Samir Goswani. "Kaže, da bo to končna številka." Kasneje pa se je izkazalo, da je v nesreči umrlo še 11 ljudi več.
Takoj po nesreči se je na prizorišču zbralo več ljudi, ki pomagajo pri reševanju potnikov.
"Zgodilo se je okoli 2.15. Slišal sem, kako ljudje jočejo in kričijo v temi," je dejal prodajalec vozovnic Madan Lal, ki je bil med prvimi, ki je prispel na prizorišče nesreče.
V Indiji so železniške nesreče pogoste, saj jih letno zabeležijo kar okoli 300. Vlak je sicer glavno prevozno sredstvo Indijcev pri daljših potovanjih po državi.