Obleko, ki je pred tedni na spletu sprožila številne spore zaradi barve kombinacije - nekateri so jo videli kot belo-zlato, drugi kot črno-modro - je južnoafriška dobrodelna organizacija uporabila v kampanji, ki opozarja na nasilje.
It’s #InternationalWomensDay on Sunday. We care for abused/trafficked women worldwide. Help us help them. #TheDress pic.twitter.com/tQvxQTnHib
— Salvation Army IHQ (@SalvArmyIHQ)
March 7, 2015
"Zakaj je tako težko videti modro in črno?," so zapisali na plakatu, ob tem pa še opozorili, da je vsaka šesta ženska v Južni Afriki žrtev nasilja.
Obleka je sicer postala fenomen, ker so jo nekateri na fotografiji videli kot belo-zlato, drugi kot črno-modro. Anketa spletne strani Buzzfeed, kjer je glasovalo več kot tri milijone ljudi, ugotavlja, da 68 odstotkov vidi obleko kot belo in zlato, med tem ko jo 32 odstotkov ljudi dojema kot črno in modro. Avtorica fotografije je sicer naknadno potrdila, da je obleka prav zares črno-modra.
ne morm verjet da se folk še zdej ukvarja s tem fenomenom