Digitalna marketinška agencija W3B, ki oktobra praznuje 10 let uspešnega delovanja, naznanja ustanovitev ločene medijske agencije LV MEDIA. Nova agencija bo prevzela načrtovanje in zakup klasičnih, programatičnih ter premium digitalnih oglasnih formatov.
»V zadnjih letih smo močno razširili obseg medijskega načrtovanja in zakupa. Ker je klasično medijsko načrtovanje drugačno področje kot digitalni marketing, se je pojavila potreba po novi, samostojni enoti. LV MEDIA nam bo omogočila, da našim strankam zagotovimo celovito in specializirano storitev ter hkrati utrdimo pozicijo W3B na trgu,« pojasnjuje Maja Šorli Jakin, direktorica W3B.
Primarni fokus W3B ostaja digitalni marketing, ki zajema vse od ustvarjanja in upravljanja vsebin na družbenih omrežjih, komunikacije prek e-novic in vsebinskega marketinga do SEO-optimizacije, analitike ter performance oglaševanja na platformah Google in Meta. LV MEDIA pa bo v skladu s svojo vizijo nudila:
- Klasičen zakup oglasnega prostora (TV, radio, zunanje oglaševanje, digitalni premium formati).
- Programatični zakup v sodelovanju z vodilnimi slovenskimi mediji ter globalnimi platformami, kot so Google, Teads in Taboola. Poslužujejo se naprednih DSP- in DMP-rešitev za natančno ciljanje in optimizacijo kampanj v realnem času.
- Lastno mrežo za oglaševanje LV NATIVE.
»Trenutno so največji naročniki LV MEDIA predvsem dolgoletni partnerji W3B. V naslednjih dveh do treh letih želimo ustvariti popolnoma samostojno in konkurenčno medijsko agencijo, ki bo uspešno nagovarjala širši trg,« dodaja Denis Jakin, direktor LV MEDIA in direktor poslovnega razvoja W3B.
S to strateško odločitvijo bo skupina W3B svojim obstoječim in novim naročnikom zagotovila še celovitejšo podporo pri njihovih oglaševalskih kampanjah – od inovativnih digitalnih rešitev do široko zastavljenega medijskega zakupa.