Avto
5 ogledov

AMG in hibridi? Ne tako daleč.

AMG-jeva filozofija je jasna – ob manjši prostornini vsaj enaka moč in manj škod Žurnal24 main
Mercedesi, ki jih bo v prihodnje predeloval AMG, bodo ob enakih zmogljivostih precej bolj prijazni do narave. Omenja se tudi hibridni pogon.

Doslej eden od osrednjih motorjev v programu AMG , naravno polnjeni 6,2-litrski V8, se počasi poslavlja. Na njegovo mesto bo stopil petlitrski osemvaljnik s turbinskim polnjenjem, ki bo proizvedel 420 kW/570 KM, kar je 155 kW več kot predhodnik brez turbinskega polnjenja. Navora bo za 902 Nm. Z ustreznimi dodelavami naj bi motorju povečali moč vse do 515 kW/700 KM in astronomskih 1200 Nm navora, kar bi bilo dovolj, da bi pozneje stopil tudi v čevlje sedanjega 612-konjskega dvanajstvaljnika.

Prisiljeno polnjenje ob nižji prostornini je samo en del enačbe prihodnosti, saj AMG razvija tudi hibridni pogon V8 , imenovan BluePower. Za zdaj se še ne ve natančno, ali bo hibridni del motorja sestavljala tehnologija X-Trac Flybrid, ki po mehanskem principu vrača kinetično energijo v pogon, ali pa integrirani 74 kW-elektromotor.

Govorice še pravijo, da namerava AMG do leta 2012 predstaviti hibrid plug-in , dizli pa bodo še naprej ostali pomemben člen ponudbe. Vse več informacij pa je tudi o AMG-jevem superšportnem avtomobilu, ki nosi kodno oznako C197. Premiero naj bi doživel marca 2010, poganjal pa ga bo že omenjeni 6,2-litrski V8, in sicer v povezavi z osemstopenjsko avtomatiko.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.