V javnosti se pojavlja vse več informacij in slikovnega gradiva o novem audiju A7, ki bo kot prvi izzval do zdaj nedotakljivega Mercedes-Benzovega CLS in prihajajočega BMW serije 8.
Ingolstadtska sedmica bo zmes stila, luksuza in zmogljivosti. Postavljena bo na podaljšano podvozje A5. Poleg kupejevske zunanjosti se bo ponašala z notranjostjo, ki naj bi postavljalo nove mejnike glede udobja. V avtomobil bo vgrajena vsa najnovejša avtomobilska tehnologija, združena v drugi generaciji Audijevega informacijsko-kontrolnega sistema MMI.
Tudi S7 in RS7
Posebno poglavje bo zračno vzmetenje, ki bo omogočalo udobno in zmogljivo požiranje
kilometrov. Od začetka prodaje, ki je najavljena za leto 2010, bo na voljo šest motorjev, trije V6
dizli (povsem nov bo 3,0-litraš) ter V6 in V8 bencinarji. Seveda ne bosta izostali najmočnejši
izvedenki, S7 in RS7. Slednjo bo poganjal modificiran 5,2-litrski V10 iz RS6, v sebi pa bo skrival
več kot 600 vrancev. Na leto naj bi kupce našlo 40.000 sedmic.
Q1 povzema oblike koncepta steppenwolf. |
Sicer pa v Audiju že napoveduje prihod malega SUV Q1. Avtomobil bo neposredni odgovor prihajajočemu BMW X1. Postavljen bo na platformo novega A1 (uporablja jo že nova ibiza ter prihajajoči polo), v dolžino pa naj ne bi meril več kot štiri metre. Trivratnež naj bi obliko povzel po študiji steppenwolf iz leta 2000. Motorno paleto bo sestavljalo znano jedro agregatov iz koncerna VW z močjo od 60 kW do 110 kW. Mali Q1 naj bi prišel na trg leta 2012.