Najavljeno je, da bo v ponedeljek predstavljena nova generacija audija A4 in sicer limuzina in avant (karavan), medtem, ko naj bi športno različico S4 skrili do naslednje priložnosti. Po vsej verjetno do avtomobilskega salona v Frankfurtu, ko bo lahko tudi širša javnost od blizu spoznala novi A4.
Po do sedaj znanih informacijah je novi A4 izdelan na novi MLB evo platformi, kar pomeni, da bo konstrukcija, kot pri športnem terencu Q7, iz aluminija. V primerjavi s predhodnikom bo od 50 do 100 kilogramov lažji, potovalna kabina bo izdatnejša s centimetri za kolena in ramena potnikov. Oblikovno naj bi pri Audiju poskrbeli za revolucijo, za zgled pa so mu postavili koncept prologue.
Tudi priključni hibrid?
V motorni ponudbi lahko pričakujemo tudi 1,4-litrski TFSI bencinski motor s tehnologijo izklopa dveh valjev, zatem novi 2,0-litrski TFSI pogonski agregat z 140 kilovatov moči (190 KM) in 320 Nm navora, ki naj bi v povprečju porabil manj kot pet litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov. Bogatejša bo ponudba dizelskih agregatov, pričakujemo lahko tudi izvedenko priključnega hibrida, ki bo izključno na elektriko prevozil do 50 kilometrov poti.
Govori se tudi o e-quattro sistemu pogona na vas štiri kolesa, oziroma električni različici pogona na vsa štiri kolesa integrirani v hibridni pogonski sklop. Novi A4 bo med drugim dobil še head-up zaslon, digitalno instrumentalno ploščo, MMI infontament sistem ...