Audi se želi na kitajskem trgu na novo umestiti z novo električno podznamko. Prvi serijski model naj bi prišel naslednje leto. Nova znamka ima isto ime kot stara, Audi, vendar je ime znamke napisano z velikimi tiskanimi črkami in ne več štirimi prepletenimi prstani. Audi z oznako AUDI orje ledino na Kitajskem. Izpustitev prstanov v logotipu znamke tradicionalistom verjetno ne bo všeč, a kot so sporočili iz nemškega proizvajalca premijskih avtomobilov, bodo s tem na Kitajskem napadli mlado ciljno skupino, ki želi potovati električno in povezano. Da bi za te kupce znova postal zanimivejši, želi Audi svoj »DNK« združiti z »inovacijami iz Kitajske«.
Sodelovanje s Kitajci
Ta teden je AUDI predstavil konceptno vozilo E. Razvit je bil skupaj s kitajskim kooperacijskim partnerjem SAIC in ponuja vpogled na prvotno tri serijske modele, ki naj bi bili predstavljeni od sredine leta 2025. Audi v partnerstvo prinaša strokovno znanje na področjih premijskega pristopa, oblikovanja, razvoja in inženiringa. SAIC ponuja "hitre inovacije, uveljavljen tehnološki ekosistem in globoko znanje s poudarkom na potrebah lokalnega trga." Rezultat je napredna digitalizirana platforma, na kateri temeljijo prihodnji modeli AUDI.
Generalni direktor Audija Gernot Döllner je dejal: "Skupna platforma je osnova za novo generacijo zelo modernih, inteligentnih in povezanih vozil, izdelanih izključno za kitajski trg. Prihajajoči modeli so namenjeni rastočim in hkrati zahtevnim novim strankam."
O tem segmentu je vodja projekta Fermín Soneira ob robu predstavitve v Šanghaju za Reuters povedal: "Tukajšnje stranke so precej mlajše kot drugod po svetu. V premijskem segmentu so v povprečju stare od 30 do 35 let, medtem, ko je povprečna starost v preostanku sveta 55 let."
To je še en razlog, zakaj se morajo stvari zdaj hitro premakniti. Sodelovanje s podjetjem SAIC bo skrajšalo razvojno fazo do lansiranja novih modelov na trg za do 30 odstotkov, pravijo v Audiju. Sprva so predvidena vozila v segmentih B in C.