"Zaprite oči in se prepustite sanjarjenju ... Vklopite vse svoje čute in si zamislite nove oblike, nove materiale in nove tehnologije avtomobila, ki bo v prihodnosti poosebljal razkošje na štirih kolesih," so zapisali oblikovalci in oblikovalke znamke DS Automobiles, ki so si zadali inovativen izziv: zasnovati sanjsko vozilo, ki se ponaša z neprimerljivo eleganco. Plod njihove skupne domišljije za leto 2035 je DS X E-tense.
V današnji hitro razvijajoči se avtomobilski industriji so si oblikovalci in oblikovalke znamke DS Automobiles, ki gojijo neizmerno strast do avtomobilov, za nalogo zadali obuditi svoje sanje o avtomobilu prihodnosti. Plod njihovih sanj za prihodnost, v sklopu katerih niso imeli čisto nobenih vnaprej določenih omejitev, je DS X E-tense.
Plemeniti materiali in žuželke
V kokpit vstopimo skozi vrata v obliki žuželčje elitre, ki so prekrita z ogljikovimi vlakni in usnjem. Nenavaden je širok sedež piramidne oblike, ki se prilagaja voznikovi telesni zgradbi kot školjka dirkalnika enoseda. Nadvse nagnjen položaj sedeža pa pomaga ohranjati nizko težišče vozila. Volan, ki od nekdaj slovi kot simbolni element strastnih privržencev avtomobilizma, obdajajo usnje, les in kovina, ki imajo kapacitivne zmogljivosti za nadzor voznikovih dejanj. Dvobarvno anilinsko usnje v kombinaciji modre Millenium in mornarsko modre barve krasijo biserni okrasni šivi značilni za DS. Tudi sklopu pedal so posvetili veliko pozornosti, saj gre za skoraj tako simbolen element kot volan.
Avtomobil je asimetričen. Notranji ambient je na desni strani drugačen kot na levi. Ko voznik vstopi v kapsulo skozi dvigajoča se vrata v obliki galebjih kril, hkrati postane tudi potnik najsibodi sam ali v spremstvu sopotnika. Zaradi asimetričnosti je pod kapsulo iz prozornega stekla možna povsem drugačna razporeditev prostora. Sopotnika obdaja čutna kapsula, medtem ko sedi na prezračevanem in masažnem sedežu, ki se razteza kot ptičje krilo in ga na zgornjem delu krasi motiv pernate zvezde.
Potovanje z vklopljenim avtonomnim načinom vožnje ponuja novo izkušnjo. Za zvočni ambient z visoko kakovostjo reprodukcije neposredno poskrbi zvočni pult, ki je del armaturne plošče. Tla iz elektrokromatskega prozornega stekla omogočajo pogled na cesto, ki šviga mimo pod avtomobilom. Vanj so vgradili plemenite materiali, kot so usnje, les in kovina. Z dodatnim sedežem je možno potovati celo v troje.
1360 konjskih moči za dirkališče
Funkcije vozila nadzoruje osebni pomočnik IRIS v obliki holograma, ki ima poleg tega tudi vzpostavljeno povezavo z zunanjim svetom. V kapsuli ni čisto nobenega zaslona, zaradi česar so linije videti še bolj pretočne. Zastekljene površine so nadomestili tablični računalniki.
100 % električni pogon zagotavlja dinamično vožnjo. Znotraj obeh prednjih koles je nameščen motor, ki med vožnjo doseže 400 kW moči (540 konjskih moči). Za vožnjo po dirkališču pa je na voljo poseben način, v katerem se moč poveča na 1000 kW (1360 konjskih moči). Voznik se lahko naužije izjemno zmogljivega vzmetenja, ki so ga razvili inženirji ekipe DS Performance, ki stoji za programom formule E znamke DS. Podvozje iz karbonskih vlaken sloni na inovativnih vzmeteh in vzvojnih drogovih. Vlečno moč, oprijem in upočasnjevanje upravlja napredni računalniški sklop, zasnovan za zagotavljanje optimalne zmogljivosti na vseh vrstah podlage.