Bavarci so tako prestižni naslov za najboljši avtomobilski motor leta prejeli še četrtič zaporedoma (leta 2005 in 2006 za 5,0-litrski V10, lani pa za trilitrski V6). Kot je v obrazložitvi zapisalo 65 sodnikov iz 32 držav, med njimi tudi predstavnik iz Slovenije, si je bavarski izdelek nagrado zaslužil zaradi izjemnih lastnosti: velike moči, nizke teže in zmanjšanja emisij. Motor je trenutno najmočnejši štirivaljni dvolitrski dizel na svetu, saj ob podpori dveh turbopuhal – manjše deluje pri nižjih, večje pa pri višjih obratih motorja – zmore 150 kW (204 KM) moči.
Nagrade po kategorijah: |
Motor leta: BMW 2,0
|
Na drugo mesto se je uvrstil še en bavarski izdelek – 4,0-litrski V8 iz M3 (309 kW/420 KM), sledijo pa mu sploh prvi Subarujev 2,5-bokserski dizel, Audijev petlitrski V10 iz RS6, Nissanov 3,8-litrski twin turbo stroj iz GT-R ter VW-jev 1,4-litrski TSI, ki je med drugim pobral tudi nagrado za motor v kategoriji od enega do 1,4 litra.
V kategoriji za najbolj zeleni motor leta je zmagal Toyotin 1,5-litrski hibridni pogon s 104 g/km izpusta CO2, za najboljšo učinkovitost pa je slavil 3,6-litrski Porschejev motor (390 kW/530 KM) iz 911 turbo in 911 GT2. BMW je sicer slavil še v štirih drugih kategorijah.