Najmočnejši, najhitrejši, najelitnejši. BMW je predstavil M5 competition izvedenko z dodatno količino moči. Sedaj 4,0-litrski V8 premore 460 kW (625 KM), oziroma 19 kW (25 KM) več od klasičnega M5. Morda se ne sliši veliko, a prestižu je zadoščeno - M5 competition je sedaj uradno močnejši od svojega najbolj srditega rivala, mercedes-benz AMG E 63 S, ki je ostal zadaj pri 450 kW (612 KM).
Dvoboj se je prevesil v bavarčevo korist tudi pri pospeševanju, saj je s 3,3 sekunde do 100 km/h za 0,1 sekunde hitrejši od AMG E 63 S, pa tudi od klasičnega M5.
M5 competition ima sicer količino navora isto, vendar pa je zgornja meja polnega navora potisnjena še v nekoliko višje vrtljaje. Nekoliko so spremenili tudi volanski mehanizem za še bolj direkten občutek, podvozje pa je znižano za 7 milimetrov. xDrive in menjalnik sta ostala nespremenjena.
Sprememb v primerjavi s klasičnim M5 je očitno toliko, da so pri BMW povlekli nenavadno potezo in novincu dodelili čisto lastno imensko kodo - če je aktualna serija 5 (in tudi M5) znana pod kodno oznako F90, pa ima M5 competition oznako G90.
Nečesa pa M5 competition še vedno ne more ponuditi, kar zmore hitra stuttgartska zvezda - karavana.
BMW je ime competition doslej uporabil že pri nadgradnjah za M2, M3 in M4.
dezurni@zurnal24.si