Avto
1213 ogledov

BMW nam je vrnil črko M v obliki športnega karavana serije 5

BMW M5 touring
1/13
BMW
Z novo serijo petice je BMW po skoraj poldrugem desetletju poleg limuzine M5 predstavil tudi njeno karavansko različico, BMW M5 touring.

Po mesecih ugibanj je torej karavanska različica admiralske petice zapeljala na ceste. Kakšen je torej športni avtomobil, ki si prvo polovico karoserije deli z limuzinskim BMW-jem M5, a temu dodaja tudi bolj praktičen karavanski zadek?

BMW M5 touring | Avtor: BMW BMW

Kot rečeno, je sprednji del enak kot na limuzinskem M5, kar pomeni agresivni videz malce razširjene karoserije v primerjavi s serijsko petico ter nizki agresivni prednji odbijač. Tu je tudi povečano število aerodinamičnih dodatkov in vodov zraka, ki tam niso zaradi lepšega, ampak služijo natančno določenemu namenu, ter osvetljeni ledvički. K temu je treba dodatki še razširjene vdolbine za širša kolesa na 20-palčnih platiščih spredaj ali 21-palčnih zadaj.

BMW M5 touring | Avtor: BMW BMW

Zadek pa je seveda drugačen in ga od "običajnih" karavanov serije 5 ločijo predvsem agresivni strešni spojler, drugačen zadnji odbijač in zadnji difuzor. Podobo pa zaokrožita še dva para izpušnih cevi.

BMW M5 touring | Avtor: BMW BMW

Notranjost je urejena enako kot v limuzinskem BMW-ju M5, kar pomeni, da izstopa predvsem široki ukrivljeni zaslon iz 12,4-palčnega zaslona instrumentne plošče in 14,9-palčnega zaslona infozabavnega sistema. Tu so še specifični volan serije M z rdečima stikaloma in športni sedeži z rdečimi poudarki. V zadku pa je prtljažnik z osnovnimi 500 litri in povečljivostjo na 1.630 litrov, ki jo dosežemo z zlaganjem zadnje klopi v razmerju 40:20:40. Zanimivo je, da lahko BMW M5 touring kljub zelo športni naravi vleče prikolico do največje mase 2.000 kilogramov.

BMW M5 touring | Avtor: BMW BMW

Za pogon skrbi enak priključno-hibridni pogonski sklop kot v limuzinskem BMW-ju M5. V njem so združeni 4,4-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor, ki skupaj zagotavljata moč 535 kilovatov in navor natanko 1.000 njutonmetrov, kar je dovolj, da športni karavan v zgolj 3,6 sekunde doseže 100 kilometrov na uro. Baterija s kapaciteto 18,6 kilovatne ure pa mu zagotavlja tudi malce manj športnih 60 kilometrov električne vožnje.

dezurni@styria-media.si

BMW M5 touring | Avtor: BMW BMW

Komentarjev 2
  • 4krogci 07:18 17.avgust 2024.

    V nasledni verziji M5 bodo pa kr slona predstavli. Avto je z vsako verzijo tezji in s slabsimi performansami…in o i si upajo nadet M znacko! Pa smo se smejal “nasim” seljakom, k so na 520d limal M embleme!