BMW touring 5 sledi lanskoletni premieri in uspešnemu zagonu prodaje limuzinske petice. Touring povzema vse premijske tehnične in oblikovne prvine štirivratnice, vse skupaj pa nadgrajuje s karavansko petvratno zasnovo, ki ohranja dinamičnost, a hkrati ponuja veliko prostora za družino in aktivnosti.
Gre za prvega predstavnika nemške premijske trojice, ki je v svet karavanov pripeljal tudi povsem električno izvedenko. Vsaj še nekaj časa bo torej električni i5 touring brez neposredne konkurence. Namenjen bo predvsem trgom Evrope in Japonske, kjer je ljubezen do karavanske športne elegance in odlične vozne dinamike najbolj izrazita.
V primerjavi s predhodnikom je skoraj deset centimetrov daljši ter je presegel magično mejo petih metrov. Je tudi nekaj širši in višji. Njegova medosna razdalja se je raztegnila kar na 2,99 metra. Oblikovno gre za pričakovano karavansko nadgradnjo zadnjega dela z vsemi že doslej tipičnimi BMW prijemi, s katerimo so dosegli lepe proporce in moderen videz.
Najbolj zanimiv je seveda prtljažnik, ki ne glede na pogonsko različico nudi 570 litrov osnovnega prostora in do 1.700 litrov ob podiranju naslonjal. Mercedesov razred E T sicer ponuja več prostora, pri BMW pa stavijo na prilagodljivost njihovega prtljažnega prostora. Obljubljajo tudi več prostora za zadnje potnike.
Opcija električno gnane vlečne kljuke omogoča odvisno od pogona vleko med 1.500 in 2.000 kilogramov težkih prikolic. Tako kot pri limuzoinski petici je tudi v karavanu zelo dolg seznam najrazličnejših opcij glede izgleda notranjosti in materialov, vgrajene tehnologije in pripomočkov.
BMW serije 5 touring je postavljen na fleksibilno platformo, ki omogoča različne tipe pogonov. V ponudbi bo na začetku posodobljeni štirivaljni dizelski motorja z mehkim hibridom v različici 520d in dve verziji povsem električnega i5. Prav i5 M60 xDrive bo na čelu falange s kar 442 kW (601 KM) moči. Poleti pridejo dva priključna hibrida in šestvaljni dizel.
Prodaja karavanske petice bo pri nas stekla spomladi.
Taman za one z malim ometom ;-)