Bugatti bi s tem postal popolnoma hrvaško podjetje, saj bi njegov edini lastnik postal Mate Rimac, ustanovitelj podjetja Rimac Automobili in trenutni izvršni direktor podjetja Bugatti Rimac. Rimac je za Bloomberg potrdil, da se pogaja o odkupu Porschejevega deleža v skupnem podjetju.
Povedal je, da pogajanja niso nobena skrivnost, za Porschejev delež pa se poteguje, ker bi rad sprejemal dolgoročne odločitve in v podjetje vlagal brez potrebe, da vsak korak pojasnjuje petdesetim ljudem. To kaže njegovo željo po večji avtonomiji in možnosti, da znamko Bugatti usmeri tako, da se bo bolje skladala z njegovo filozofijo tehnološkega napredka in ekskluzivnega inženiringa.
Bugatti je sicer leta 1998 prevzela Volkswagnova skupina, ki ga je razvila v sinonim za ekstremne zmogljivosti, s simboloma v obliki bugattijev veyrona in chirona, ki sta bila ekstremna tako s svojimi cenami kot tudi z zbiranjem hitrostnih rekordov. Leta 2021 je Volkswagen po večletnih pogajanjih večinski delež v Bugattiju prenesel v novo podjetje Bugatti Rimac, Porsche pa je v njem obdržal 45-odstotni delež.
Rimac bi zdaj rad prevzel tudi ta delež, za katerega je ponudil 1,1 milijarde dolarjev, pri tem pa ima tudi podporo mednarodnih investicijskih skladov in zasebnega kapitala. Če bo uspela, bo transakcija postala zgodovinska, saj bo hrvaško podjetje prvič postalo 100-odstotni lastnik najbolj znanega svetovnega proizvajalca hiperšportnih avtomobilov.
Kljub zapletenim odnosom lastništvu podjetja je Rimac v štirih letih pokazal, da zna tradicijo zliti z inovacijami, kar je dokazal tudi z Bugattijevima modeloma mistral in tourbillon, v katerih so združeni prepoznavna eleganca znamke in tehnične inovacije. "Domača" rimac nevera pa še naprej dosega rekorde med električnimi hiperšportniki.
Prej bi rekel da hočejo tajkuni oprat denar preko njega
Rimac se bo sam pokopal, vse bolj dela na tem.