V Revozu v Novem mestu izdelujejo večjega smarta forfour, a je njegova usoda zelo nejasna.
Na odgovore iz Revoza še čakamo, znano pa je, da je Daimler sklenil pogodbo s kitajskim Geelyjem (vsak bo imel 50-odstotno lastništvo), po kateri smarti ne bodo več mikro vozila, ampak jih bodo uvrstili razred višje, v t. i. B razred, kjer so vozila, kot so polo, fiesta, corsa in drugi, in bodo popolnoma električna. Gre za novo generacijo Smartovih vozil, ki naj bi jih po najavi Daimlerja in Geelyja začeli proizvajati na Kitajskem od leta 2022 naprej.
Pri Daimlerju so še zapisali, da bodo z Geelyjem delili tako svoje izkušnje koz znanje v proizvodnji in dizajnu. Pri tem so najavili, da bodo do leta 2022 smarta fortwo proizvajali v tovarni v Hambachu v Franciji, smarta forfour pa v tovarni Revoz v Novem mestu. Od leta 2022 bodo v tovarni v Hambachu izdelovali električne Mercedese, Daimler pa Novega mesta ne omenja več.
Lani so iz Daimlerja sporočili, da bodo v tovarno v Hambachu investirali 500 milijonov evrov za zagon proizvodnje kompaktnih električnih avtomobilov Mercedesove podznamke električnih vozil EQ electric.
Itak, normalno. Vse na Kitajskem izdelane avte bodo tam tudi prodali, kar v Sloveniji ni tako. S seboj bodo odpeljali tudi štanco, s katero jih štancajo v Revozu.