Tehnologija je pripravljena, na ljudeh in še bolj na državnih uradih oziroma zakonodajalcih je, da jo sprejmejo, Volvo opozarja na tok napredka na področju samodejne vožnje. Kot eni od pionirjev avtonomne vožnje pa so sedaj pri švedski znamki podali zelo smelo obljubo - če bo njihov avto povzročil nesrečo, bo stroške popravila nosila tovarna sama. Seveda če bo vozilo takrat vozilo v avtonomnem načinu vožnje. Obljubo je izrekel prvi mož znamke Håkan Samuelsson, ob tem pa je pozval ameriške regulatorje, naj ob napovedanem poenotenju prometnih pravil po vseh zvznih državah nikar ne pozabijo na skorajšnji prihod avtonomnih vozil.
Gre za velik korak naprej pri dojemanju odgovornosti, saj je doslej veljalo pravilo, da bo voznik-potnik za volanom enako odgovoren za vse, kar se dogaja z avtom, četudi bo avto vozil v samodejnem načinu.
Volvo je tako eden izmed prvih, ki je na podlagi zaupanja v svojo tehnologijo pripravljen prevzeti polno odgovornost, s čimer tudi potrjuje napovedi, da v njegovih avtomobilih do konca tega desetletja ne bo več mrtvih in huje poškodovanih potnikov.
Tudi Google je pred časom že napovedal, da bo za svoj bodoči samovozeči avtomobil prevzel polno odgovornost, če se bo zaletel. Googlovi testni avtomobili so sicer doslej že doživeli nekaj nesreč, a je natančen pregled podatkov dokazal, da je bil vedno kriv človeški faktor.
dezurni@zurnal24.si
Nikoli in nikdar in pod nobenemi pogoji se ne bi usedel v avto, ki bo po navadnih cestah vozil sam. Me sploh ne zanimajo ne študije ne nič drugega. Pa ne mislim samo na buge v programski opremi, okvare senzorjev,… ...prikaži več ... kljub vsem varovalkam, .... drug del problema je še kot pravi spodaj jakec1575, hekerji so VEDNO korak pred lovci na hekerje.
Razen če ga bodo s poti spravili hekerji? Tudi takrat se bo to štelo v avtonomno voznjo, ko ne bo vozil voznik? Vrag členov je v podrobnostih. Sicer pa precej drzna izjava, ki jo bodo še jemali nazaj. Gre lahko… ...prikaži več za stotine milijonov odskodnin letno.