Kot je prvi poročal nemški " Spiegel ", se pri Volkswagnu soočajo s tehničnimi težavami. Natančno sistemom za klic v sili (eCall), ki ne deluje tako, kot bi moral delovati.
Volkswagen je za nemške medije potrdil informacijo, od koder so po poročanju spletnega portala Automobilwoche sporočili, da je težava na nadzorni enoti t. i. spletne enote za povezovanje. Sistem eCall se uporablja v vozilih po vsej EU in je obvezen del novih avtomobilov od 31. marca leta 2018 naprej. Omogoča samodejni klic v sili iz vozila na številko 112 v primeru prometne nesreče.
Po informacijah spletnega portala Automobilwoche bi utegnil vpoklic zajeti kar 30.000 golfov. Golf je bil tudi v korona krizi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, za njim sta se po podatkih JATO Dynamics v mesecu marcu zvrstila električna tesla model 3 in ford focus.
Več podrobnosti bo moral Volkswagen določiti v sodelovanju z Zvezno agencijo za avtomobilski promet, da bi najprej ugotovili, kateri avtomobili imajo napako v programski opremi in kasneje izvedli posodobitev programske opreme. Takšna posodobitev bi morala biti na voljo do sredine junija, ko je mogoče pričakovati tudi vpoklic.
Sistem eCall deluje v vseh državah EU. Vozilo najbližjemu reševalnemu klicnemu centru pošlje podatke o nesreči ne glede na to, kje se je zgodila. Ni pomembno, kje je bilo vozilo kupljeno ali registrirano.
Sistem eCall ob aktivaciji vzpostavi telefonsko in podatkovno povezavo z najbližjim reševalnim centrom ter omogoči vozniku in sopotnikom v vozilu komuniciranje z operaterjem centra in samodejni prenos nekaterih najpomembnejših podatkov (natančno lokacijo, čas nesreče, številko šasije vozila in smer vožnje). Intervencijske službe lahko na podlagi teh informacij ocenijo situacijo in se pripravijo na ukrepanje.
Kot je še poročal "Spiegel", bi se morala proizvodnja modela v domačem Wolfsburgu kljub temu nadaljevati. Proizvedene avtomobile, ki jih ne bodo dobavili kupcem, pa bodo shranili, dokler jih ne bodo mogli dostaviti z ustrezno posodobitvijo programske opreme.
Volkswagen je doživel udarec na področju, na katerem se je najbolj hvalil, in to je področje digitalizacije ter spletne povezljivosti. Po drugi strani pa je svet delavcev s predsednikom Berndtom Osterlohom opozoril na težave pri novem projektu golfa, predvsem na težave z elektroniko.
Skupno je bilo lani izdelanih 8.400 golfov, kar je bistveno manj od načrtovanih 100.000. To kaže na porodne težave novega modela, pišejo nekateri nemški mediji. Volkswagen je v razvoj nove, že osme generacije golfa, sicer vložil kar dve milijardi evrov.
Še ena velika jajca,nič drugega.