Kia in Hyundai sta na servis vpoklicala ameriške lastnike električnih vozil hyundai ioniq 5 (Evropski avto leta) in kia EV6 (Svetovni avto leta). Težavo bodo odpravili brezplačno.
Izkazalo se je, da imata oba modela tovarniško napako. Zaradi težav s programsko opremo mora na servis 10.729 lastnikov ioniq 5 in 9.014 lastnikov kia EV6.
Ko voznik prestavi ročico samodejnega menjalnika v položaj 'P' (parkiranje), se avto lahko še vedno premika. Zlasti, če parkirate na klančini, obstaja nevarnost, da bo prestavna ročica sama zdrsnila iz izbranega načina in se bo avtomobil odpeljal po klančini.
Čeprav so o težavi poročali zgolj pri treh vozilih znamke Hyundaiih in samo enem avtomobilu kia EV6, sta korejske znamki preventivno na servis vpoklicali skoraj 20.000 vozil na ameriškem trgu.
Odpoklic na drugih trgih, tudi na evropskem, še ni bil izdan.
Dokler programske napake ne odpravijo, Korejci opozarjajo lastnike, naj bodo previdni, kje parkirajo svoje avtomobile in jih prosijo, da se izogibajo parkiranjem na klančini.
upam da takoj pošljejo vsem lastnikov libelo.. bedaki , kje je stara dobra ročna zavora..