Prenovljena S-max in galaxy se v boj podajata z več žlahtnosti, predvsem pa zmogljivejšimi in bolj ekonomičnimi motorji ter veliko napredne tehnike. Ta vas bo stala najmanj 25.460 oziroma 28.320 evrov, kolikor staneta osnovni različici.
Bolj moderno in dovršeno oblikovanje
Na zunaj je novinca mogoče prepoznati po samosvoje oblikovanih LED-diodah, ki so serijske pri bolje opremljenih različicah, z enako tehniko pa svetijo tudi zadnje luči. Več je še kromiranih obrob okoli stranskih šip, novi pa so tudi pokrov motorja, kromirane aplikacije na boku ter motorna maska, ampak to bodo opazili le redki.
Znotraj več elegance
Znotraj boste lahko prepoznali nove tkanine na sedežih, po novem so v tekstil odeti tudi A, B in C stebrički (slednja pri bolje založenih paketih opreme), kar naj bi skupaj z ambientalno razsvetljavo še povišalo nivo elegance. Pri S-maxu novost predstavlja stropna konzola s predali, ki jo je galaxy imel že pred prenovo, pri obeh pa je nova enodelna panoramska streha, ob kateri je na voljo notranja osvetlitev z LED-diodami. Manj sprememb je pri prtljažniku, ki v isti izmeri premore le dodatno luč za osvetlitev prostora za prtljažnikom.
Manjši, močnejši, a bolj ekonomični motorji
Pri motorjih je beseda tekla predvsem o downsizingu, kateremu so podlegli predvsem bencinski motorji. 2,5-litrski agregat je tako zamenjal dvolitrski, tega pa 1,6-litrski ecoboost SCTi. Vse agregate odlikujejo enak izkoristek, boljša odzivnost in od 13,8 do 16,5 odstotkov manjša poraba goriva.
Osrednjo pozicijo zavzema 1,6-litrski SCTi, ki ga odlikujejo neposreden vbrizg, vključno z dvojnim neodvisnim krmiljenjem ventilov in seveda turbopolnilnik z nizko vztrajnostjo. To je dovolj za 149 kilovatov največje moči in 300 Nm navora, oboje je na voljo v zelo širokem razponu vrtljajev. Po navedbah tovarne naj bi motor v ozračje na kilometer poti izpustil 189 gramov CO2 in porabil le 8,1 litra goriva. Še višje pa najdemo prej omenjeni dvolitrski SCTi z 177 kilovati. Proti koncu leta se jima bo pridružil še osnovni 1,6-litrski SCTi z 118 kilovati. Do nadaljnega pa v ponudbi še ostaja klasičen dvolitrski atmosferski bencinar z 107 kilovati. Na dizelski strani pa najdemo tri različice dvolitrskega TDCi z 85, 103 in z 120 kilovati. Vsi razen slednjega imajo šeststopenjski ročni menjalnik, proti doplačilu pa je na voljo tudi šeststopenjska powershift avtomatika.
Trije paketi opreme, ESC serijski
Pri obeh novincih so na voljo trije paketi opreme, v obeh primerih vstopno pomeni paket trend, ki med drugim vsebuje ESC sistem, aktivne vzglavnike, šest varnostnih blazin in zaves, dvopodročno avtomatsko klimo, potovalni računalnik, radio s CD-predvajalnikom in 10 zvočnikov ter volanske kontrole, sistem za preprečevanje dolivanja napačnega goriva in mizice v drugi sedežni vrsti. Med tehnične novosti spadajo prvič v teh modelih prisoten sistem BLIS za zaznavanje vozila v mrtvem kotu (s pomočjo dveh kamer v zadnjem odbijaču), nov je tudi omejevalnik hitrosti, ki deluje med 30 in 180 km/h, kamera za vzvratno vožnjo in sistemi HLA (za pomoč pri vožnji v klanec), LDW (zazna nenamerno menjavanje voznega pasu) ter AHB, ki samodejno prilagaja višino snopa luči.
Cene pri modelu S-max se gibljejo od 25.460 do 36.670 evrov, za galaxyja pa boste odšteli od 28.320 do največ 37.420 evrov. Letos naj bi prodali sto prvih in 25 drugih, v polnem letu pa 250 S-maxov in 60 galaxyjev.