V projektu, pri katerem so sodelovali z nizozemsko raziskovalno ustanovo TNO, so tehnologijo inteligentnih gum Goodyear SightLine integrirali v sistem za samodejno zaviranje v sili AEB in dosegli precejšnje izboljšanje pri izogibanju trkom predvsem v zahtevnih voznih pogojih.
Projekt, ki je nadaljevanje projekta integracije inteligentnih sistemov v ABS, ki so ga spomladi 2024 predstavili na sejmu potrošniške elektronike CES, med zahtevnimi situacijami vpliva predvsem na delovanje zavor.
Pri Goodyearu pravijo, da so sistemi AEB običajno kalibrirani za podlage z dobro oprijemljivostjo, kakršen je suh asfalt. Z dodatkom svoje tehnologije inteligentnih gum, ki sistemov omogoča boljši pregled nad situacijo, bodo enako učinkovitost zagotovili v širšem naboru situacij. Sem prištevajo tudi mokre ceste, led ter druge podlage s slabo oprijemljivostjo.
Nedavni preskusi na mokrih cestah so pokazali, da imajo tako izboljšani sistemi AEB velik potencial, da z zgodnejšim zaviranjem pomagajo pri preprečevanju trkov do hitrosti 80 kilometrov na uro. Vsekakor pa integracija tehnologije SightLine pomaga pri boljšem delovanju sistema AEB v vseh pogojih.
V avtomobile naj bi jo predvidoma prvič integrirali do leta 2029.
Kdor premalo prakse v vožnji,bi moral imeti obvezno aktivni tempomat,sploh pa ženske,samo da bi bil non stop vklopljen,drugače je brez veze
Samo do 80/uro?! Pri večjih hitrostih je opaziti večji zdrs kot pri majhnih.