BMW. Prenovljena druga generacija roadsterja Z4 s trdo električno pomično streho ima minimalne oblikovne spremembe (nova oblika svetil, šminkerske stranske zračne reže) , ki ga na cesti naredijo nekoliko opaznejšega, a jih glede na že tako privlačen videz niti ni potreboval.
Parkiranje brez pomoči
Čeprav je imel testnik za sedem tisočakov dodatkov – med drugim 621 evrov vredno samodejno klimo, tempomat stane 363 evrov, navigacijski sistem pa 2.783 evrov –, ni imel senzorjev za pomoč pri parkiranju, niti opreme M Sport, ki stane še 4.300 evrov, še atraktivnejši pa bi bili s palec večjimi 19-palčnimi platišči.
Štirje valji dovolj
Preizkusili smo najzmogljivejšega od treh štirivaljnih bencinskih agregatov – sDrive 28i z znano tehnologijo prisilnega polnjenja Twin Power Turbo. Ob 174 kilovatih moči v kombinaciji z nizkim športnim sedenjem prepriča z držo na cesti, pospeški brez turboluknje in globokim zvokom. Avto je ob neposrednem in mesnatem volanu, nezaznavnem nagibanju karoserije in elektroniki, ki vozniku takoj ne prekine užitka drsenja čez zavoje, igračka, a pred dokončnim zdrsom sistemi pravočasno posežejo v vožnjo.
Samodejni menjalnik ne bi bil dolgočasen
Bavarec ni požrešen. Za povprečje dobrih osmih litrov ni treba voziti rezervirano, tudi če boste športni, pa bo desetica dosegljiva, ob varčni vožnji pa boste ujeli celo sedmico.
Podatki o vozilu: (BMW Z4 sDrive 28i)
Motor: 1.997 cm3, turbobencinski, 245 KM, 180 kW
Navor: 350 Nm med 1.250 in 4.800 vrtljaji/minuto
Poraba na testu: 8,5 litra/100 km (mešani cikel)
Zmogljivosti: 250 km/h, 5,7 s od 0 do 100 km/h
Cena: 48.190/55.771 evrov
+ Motor, strešni mehanizem, vozne lastnosti, oblika, poraba, podvozje.
- Majhen prtljažnik, zapora v prtljažniku, cena.