Avto
4 ogledov

Insignia priletela izpod neba

Insignia v trenutku, ko se je naglo približevala tlom. Žurnal24 main
Londonski Tower bridge, žerjav in zabojnik, dvignjen visoko nad obrežjem Temze. Vse v čast novega Oplovega zastavonoše, modela Insignia.

Naslednica vectre, o kateri smo že pisali, je bila predstavljena na spektakularni prireditvi pred očmi 300 izbranih gostov in naključnih prebivalcev britanske prestolnice, v kateri te dni poteka avtosalon.

Žerjav je 3,2 tone težko kroglo dvignil 45 metrov visoko, nato pa je iz nje "padel" avtomobil. Ustavil se je tik nad tlemi pred očmi navdušene množice, ki je bila še hip pred tem prepričana, da se bo insignia raztreščila, še preden jo bo mogoče videti v živo.

Konkurenčna vrednost
Hkrati s predstavitvijo so v tovarni razkrili tudi vrednost novinke, ki bo na voljo v limuzinski in hatchback izvedbi ter si želi po tehnološki in oblikovalski plati sesti na prestol  v srednjem razredu vozil. Cene za osnovni model se kljub izdatni serijski opremi začnejo bolj pri dnu razreda.

Insignio zaznamuje dinamična oblika in moderni detajli, kot so LED-dnevna svetila. © Opel

 
Tako bo za vstopni štirivratni model z 1,6-litrskim bencinskim motorjem treba v Nemčiji odšteti 22.700 evrov, za vstopni 2,0 CDTI dizel pa 24.300 evrov. Slovenske cene bodo sporočene naknadno, a se bistveno od nemških najverjetneje ne bodo razlikovale.

Konkurence insignia ne bo izzivala le s svežim videzom, voznimi lastnostmi in udobjem, temveč tudi z različnimi tehnološkimi novostmi, ki jih Opel uvaja med prvimi. Med njimi je posebna kamera "Opel Eye", ki je sposobna prepoznavati prometne znake in o njihovi postavitvi opozarjati voznika na zaslonu med merilniki.

Kamera voznika opozarja tudi na nepravilno menjavanje voznih pasov. Omeniti velja še novo generacijo prilagodljivih sprednjih svetil, ki odvisno od razmer na cesti svetijo v devetih različnih načinih.

Novi pogoni
Vozilo poganja sedem različnih motorjev, ki vsi ustrezajo normativom euro 5. Bencinski ponujajo moč v razponu od 85 kW (115 KM) v 1,6-litrašu do 191 kW (260 KM), kolikor se skriva v 2,8-litrskem V6 agregatu. Vsi trije dvolitrski dizli so novi in ponujajo moč od  81 kW (110 KM) do 117 kW (160 KM), pri Oplu pa se hvalijo, da so v samem vrhu po ekonomični porabi in emisijah CO2. Insignio v osnovi poganja prvi par koles, za doplačilo si je mogoče omisliti pogon 4x4.

Serijska oprema vsebuje klimatsko napravo, CD-radio, računalnik, električno nastavljanje višine voznikovega sedeža ter ESP. Osnovno opremo nadgrajujejo še paketi edition, sport in cosmo. Insignia bo med Nemce zapeljala konec leta, tostran Alp pa jo lahko pričakujemo na začetku prihodnjega.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.