V okviru letnega poročila, ki temelji na izsledkih tehničnih pregledov, je nemška organizacija za preverjanje kakovosti TÜV izdala tudi poročilo o avtomobilskih pripadnikih spodnjega srednjega razreda, ki so se v zadnjem letu izkazali za najbolj in najmanj zanesljive.
Avtomobili spodnjega srednjega razreda, ki ga pri nas poznamo tudi preprosto kot »golfov razred«, za zadovoljitev svojih prevozniških potreb v veliki meri kupujejo družine, zato je zelo pomembno, da so zanesljivi in da zahtevajo čim manj popravil, pa naj bodo ta v okviru tovarniškega jamstva ali ne. Z avtomobilom, ki je veliko na servisu, se pač ni mogoče voziti.
Na prvem mestu hyundai
Morda bi glede na to, da gre za nemško raziskavo, na prvem mestu pričakovali »nosilca razreda« volkswagna golfa, a ni tako. Na prvo mesto p zanesljivosti se je namreč uvrstil korejski hyundai i30, pri katerem so na tehničnih pregledih zabeležili le 2,5 odstotka okvar. Na drugo mesto se je uvrstil mercedes-benz razred A, na tretje pa kar presenetljivo volkswagen beetle, ki sta mu sledila audi A3 in volvo V40. Ti modeli so se izkazali za zelo zanesljive, a z eno pomembno izjemo. Vsi se namreč spopadajo z izgubami motornega olja.
Kateri predstavniki razreda pa so bili med najmanj zanesljivimi? Presenetljivo je, da se je med njimi znašel japonski predstavnik, honda civic, pri katerem so tehniki zaznali težave z lučmi, obesami koles in povečano obrabo zavornih kolutov. Podobne težave so se sicer pojavljale tudi na drugih predstavnikih tega razreda na zadnjih mestih. Poleg težav z izgubo motornega olja, je imel peugeot 308 težave z zavorami, ford focus so pestile težave z lučmi, seat leon pa težave z obesami koles.
Pomembna tudi cena
Za najbolj težaven model se je sicer izkazal dacia logan, pri katerem je stopnja napak dosegla 10,4 odstotka, tehniki pa so zaznali težave na vseh omenjenih področjih, torej obrabo zavor, težave z lučmi ter izgubo motornega in olja v menjalniku. A po drugi strani tudi izpostavljajo dejstvo, da slabo voljo zaradi omenjenih težav v primeru logana močno ublaži razmeroma nizka nakupna cena.
Si vse povedal z besedami, da že 13 let voziš Hondo. Hyundai pred toliko leti res ni bil zanesljiv, sedaj pa je to vrhunski avto. Sam imam dva, i30 fastback in i30N. Ne bi ju menjal za noben VW, Hondo ali kaj drugega.
Ha, ha Hyundai! Imel novega, 2x me je pustil na cesti! Problemi z elektriko, štarterjem, počen kolektor... Honda Civic? Z njo brez vsakršnih skrbi že 13 let z nasmehom opazujem razne crknjene premiumce na odstavnih pasovih.