Milejša podoba pa ne sovpada s športnim poslanstvom, odličnimi voznimi lastnostmi ter nenazadnje ekonomičnostjo, ki jo trojka cabrio dosega tudi v kombinaciji s trilitrskim dizlom in avtomatiko v nosu. Cena okoli 65 tisočakov pa je glede na to, da je na trgu že štiri leta, nekoliko previsoka za ta velikostni in cenovni razred.
Še vedno eden skladnejših CC-jev
Novosti so predvsem na sprednjem delu, ki je po videzu zdaj bolj soroden seriji šest, vsaj ko govorimo o pokrovu motorja. Prednja svetila so prav tako dobila nekoliko modernejšo podobo, predvsem odprtina za zrak pod motorno masko in meglenke so elegantnejše, kar pomeni odmik od športne elegance. Kljub temu pa je ramenska bočna linija še vedno zelo elegantna, aplikacije iz kroma pa obkrožajo potniški prostor, vetrobransko steklo ter bočna stekla, ko je pomična streha razprta. Slednja je še vedno trdna in iz treh delov, strešni mehanizem pa potrebuje 22 sekund, kar je nekje v zlati sredini, slabše pa se odreže glede števila senzorjev, saj lahko zaradi premajhnega števila le-teh poškodujete streho. Nam se je namreč zgodilo, da smo pozabili na določene stvari v prtljažniku, ki so bile naložene na varnostno prepreko, mehanizem pa je zapiranje vseeno izvedel. Streha se tako ni povsem zaprla, vprašanje pa je, koliko takšnih manevrov je potrebnih, da pride do poškodbe sistema. Enako medlo se odreže tudi pri spajanju strehe z vetrobranskim steklom, ki je preveč agresivno, konkurenca to rešuje veliko bolje. Sicer pa je strešni mehanizem dovolj kakovosten, hvalimo tudi možnost odpiranja prek ključa na daljavo. Na žalost ne omogoča tudi odpiranja med vožnjo, saj je oboje namenjeno nastavljanju pred pogledi mimoidočih in v tem razredu nujno.
Leta se znotraj najbolj poznajo
Še najbolj se leta poznajo notranjosti, svetla točka je sicer nekoliko novejši videz volanskega obroča in sistema i-drive, drugačno zgodbo pa govorijo merilniki in stikala avdio in klimatske naprave, ki so najmanj posodobljena. K temu ne pripomore niti všečna in elegantna kombinacija bež oblazinjenja, so pa sedeži z izdatnim bočnim oprijemom in možnostmi nastavitev še vedno pojem športnosti. Nekoliko slabše se bo glede prostora godilo potnikom v drugi vrsti, saj bodo glede kolen prepuščeni na milost sedečih spredaj. Ko je streha razprta, lahko zmanjka prostora tudi za glave. Prtljažnik v najboljšem primeru sicer meri razredno povprečnih 350 litrov, ko je streha pospravljena v zadek pa številka skopni na komaj zadostnih 210 litrov. Oprema prihaja z dodatnim odpiranjem denarnice, še vedno pa je zelo draga.
Zmogljiva in varčna kombinacija dizla in avtomatike
Tako kot ostali motorji je bil tudi trilitrski dizel deležen prenove, in sicer zdaj zmore pet kilovatov več moči. Še bolj kot to pa je pomembno, da to moč dosega pri nižjih vrtljajih (3.750 namesto 4.000) in doseže za 30 Nm navora (430 Nm prej 400 Nm). To v praksi pomeni, da motor še bolj zvezno vleče, zmogljivosti pa so še nekoliko boljše kot prej. Zelo zanimivo ob tem pa je, da se trilitrski dizel ob zmerno težki voznikovi nogi zadovolji tudi z manj kot sedmimi litri, kar je glede na 1.830 kilogramov suhe teže in dejstvo, da za prenos moči skrbi avtomatika, več kot soliden dosežek. Testno povprečje pa se je kljub nekoliko težji nogi ustavilo pri 7,6 litra, kar je prav tako hvalevreden rezultat.
Hvalimo tudi šeststopenjsko avtomatiko, še posebej, ker je imelo testno vozilo na volanu dodani prestavni ročici, ki se uporabljata pri izrazito dinamični vožnji na zavitih gorskih cestah, kjer menjalnik kljub naprednosti ne more slediti.
Lega na cesti in filigranska natančnost krmilnega mehanizma sta še vedno pojem v razredu, posledično pa je lahko vožnja zelo dinamična, zahvaljujoč vsej tehniki v obliki odzivnega ESC sistema pa tudi ne zahteva profesionalnega dirkača. Le moč motorja in dejstvo, da gre ta na zadnji kolesni par, je treba spoštovati in to je to. Če je hitrost le prevelika, je tu še zmogljiv zavorni sistem, ki se zlepa na utrudi, volan pa daje tudi izdatno mero informacij o dogajanju pod kolesi.
Trojka je kljub letom še vedno eden elegantnejših štirisedežnih kupejev na trgu. Ta ima svoj krog privržencev, ki poleg elegance zahtevajo tudi veliko športnosti. Žal se je to razmerje (preveč) pomaknilo k prvemu, konkurenca pa tudi že močno trka na vrata, zaradi česar kliče po menjavi modela, ki zapelje na cesto 2011, kabrio pa še leto kasneje.
Podatki o vozilu: (BMW 325d cabrio)
Motor: 2.993 cm3
Vrsta: šestvaljni dizelski
Moč: 150 kW (204 KM)/pri 3.750 vrtljajih na minuto
Navor: 430 Nm pri 1.750 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,6 litra/100 km, 170 gramov CO2
Zmogljivosti: 236 km/h, 7,6 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.612x1.782x1.384, medosna razdalja 2.760, prtljažnik (v litrih): 350
Cena: 49.900/63.895 EUR