Hyundajev 4475 milimetrov dolg karavan je od običajne petvratne različice daljši za 24 centimetrov. Vsi gredo na račun bistvenega dela vsakega karavana, torej prtljažnika, v katerega gre za 415 litrov prtljage. Ni slabo, vendar bi od avtomobila, ki si podvozje in zunanje mere deli s kio ceed SW, pričakovali več. Sestrski nahrbtnik namreč meri zavidljivih 535 litrov. Ob podiranju zadnje klopi prostor v hyundaiju naraste na 1395 litrov oziroma slabih tristo litrov manj od ceeda.
|
Se pa prtljažnik po prvih občutkih odkupi z uporabnostjo, za kar ima vse potrebne lastnosti. Tapeciranost je primerna uporabi, rolo je iz dobrega materiala, tu je še mreža za ločevanje od potniškega prostora, pa štiri jeklene sponke in, razen pri opremi life, mreža za pritrjevanje prtljage. Drobnarije lahko spravimo v dvojno dno ali pa v dva majhna predala na vsaki strani, Korejci niso pozabili niti na vtičnico za 12 V. Zadnja klop, ki se s potegom vzvoda razdeli v razmerju 60:40, tvori skorajda ravno dno, kar v navezi z nizkim dostopom do prtljažnika uporabnosti avtomobila doda precej točk . Na prvi pogled je nekoliko slabša le izdelava, saj je pri zloženih sedežih obloga odstopala od sedežev.
V znamenju 1,6 litra
Potniški prostor cross wagona z vsemi varnostnimi elementi vred, pa tudi z nekaj
pomanjkljivostmi, je znan že iz običajnega i30. Nekaj sprememb je le pri motorni paleti. Izpuščen
je 1,4-litrski bencinar, tako da se začne z 1,6-litrašem, ki zmore 92 kW (126 KM). Prav tako
1,6-litrska sta tudi dizla, prvi s 66 kW (90 KM), drugi pa s 85 kW (115 KM). Po naročilu bosta na
voljo tudi dvolitrska bencinar (105 kW/143 KM) in dizel (103 kW/140 KM).
Karavanski i30 je od običajne kombilimuzine dražji za okoli 1800 evrov. Vstopni 1,6-litrski bencinar z opremo life tako stane 14.790 evrov, močnejši od obeh 1,6-litrskih dizlov v opremi style pa 19.590 evrov. Pri slovenskem uvozniku predvidevajo, da bodo letos prodali okoli 400 vozil.