Kitajski proizvajalec Aiways namerava z avtomobili v Evropo prodreti brez prodajnih salonov. Gre za zagonsko podjetje, ki je na avtomobilskem salonu v Šanghaju predstavilo 100-odstotni električni SUV U5, ki ga bodo v Evropi tržili preko lizing pogodb in ne v prodajnih salonih.
Aiways namerava U5, dimenzijsko je podoben mercedesu EQC, v Evropo pripeljati v začetku leta 2020. "Menimo, da bomo lahko ponudili ugodno mesečno rento, nižjo, kot za vozila z motorji na notranje zgorevanje, je dejal Alexander Klose, ki je pri Aiways šef za poslovne operacije v Evropi in ZDA.
Kitajci so tudi sporočili, koliko naj bi bila mesečna cena najema za električni športni SUV. V Evropi naj bi bila manjša od 400 evrov, možno pa bo skleniti pogodbo za obdobje, 24, 36 oziroma 48 mesecev. Spodnja cena še ni bila določena, so še sporočili. U5 bodo na Kitajskem sicer prodajali tudi v prodajnih salonih, cena pa bo okoli 35 tisoč evrov. Vozilo bodo sicer proizvajali na Kitajskem. Letos naj bi izdelali okoli 2.000 avtomobilov, že prihodnje leto pa 50.000.
U5 je narejen na modularni platformi. Karoserija je zgrajena iz aluminija in visoko nateznega jekla. Baterije so hranjene v dno vozila. Standardni model je opremljen s 65-kilovatno baterijo, ki omogoča 503-kilometrski doseg z enim polnjenjem (stari NEDC test), trenutno pa je še v fazi pridobivanja homologacije po novih standardih (WLTP).
Recimo... 64 kwh.... https://youtu.be/kq3OoZoUZBA
Nobeden ne laže. Tesla S recimo porabi 2 krat več kot ioniq. S Teslo 100 lahko ob normalni voznji po omejitvah na regionalni cesti narediš tuxi 600 km... Z Kono (64 kwh) smo danes prevozili slabih 500 km do Pirovca… ...prikaži veča in parka Krke s porabo 13 kwh na 100 km, avtocesta... Problem pri primerjanju je cesta, relacija in način voznje.
Naj mi nekdo razloži, kako hudiča je lahko s 65kW baterijo domet 500 km, medtem ko ima recimo tesla z enako baterijo domet samo 370km? S tem, da oba lažeta?