Nekateri se še spomnimo, da je Dacia na osnovi prve generacije logana MCV že izdelala poltovornjak logan pick-up in furgon logan van, še vedno izdeluje dokker, izkušnje pa ima tudi z lahkimi gospodarskimi različicami na osnovi »starodobne« dacie 1300.
Zdaj predstavljajo lahko gospodarsko različico dusterja, ki se bo imenovala duster commercial in bo namesto zadnjih sedežev za voznikom in sovoznikom razpolagala s tovornim prostorom. Strokovnjaki Renaultovega oddelka Renault Tech so se predelave običajnega dusterja v furgon lotili tako, da so iz njega odstranili drugo sedežno vrsto in zravnali dno povečanega prtljažnika ter ga obdali s tekstilno oblogo.
Poldrugi kubik
Tako ustvarjeni prtljažnik, ki je od voznika in sovoznika ločen z varovalno pregrado, razpolaga s prostornino 1,5 kubičnega metra ter v dolžino meri 1,557, v širino pa 1,247 metra. Prtljažnik razpolaga z nosilnosti 429 kilogramov, večja oddaljenost od tal, ki je značilna tudi za potniški duster, pa olajša nakladanje nerodnih predmetov.
K praktičnosti tovornega prostora pripomorejo tudi štiri pritrdilne kljuke ter pokrov, ki so ga podaljšali, da pokrije tudi dodatek prtljažnika. Za primer, ko mora voznik shajati brez pokrova, za zakritje vsebine prtljažnika pred zvedavimi pogledi skrbijo zatemnjena stekla, duster commercial pa je opremljen tudi z alarmom.
Sicer je duster commercial enak potniškemu dusterju, kar pomeni, da je obdržal tudi njegove sposobnosti premagovanja slabše podlage, vključno s štirikolesno pogonsko tehniko, ki je na voljo z dizelskim motorjem. Tudi motorji so podobni kot pri potniškem dusterju. Že omenjeni turbodizelski motor blue dCi 115 je na voljo tudi s prednjim pogonom, zgolj s prednjim pogonom pa si lahko bodoči lastniki omislijo tudi turbobencinska trivaljnik TCe 90 in štirivaljnik TCe 130.