Transit courier je zelo priljubljen v Evropi, predvsem pride prav različnim dostavljavcem in tudi obrtnikom, ki potrebujejo okretno vozilo za urbane poti, ki pa lahko hkrati prepelje tudi dovolj tovora. V prejšnji generaciji je bil na voljo tudi kot potniška različica.
Novinec je konkretno zrasel v dolžino in zdaj meri 4,28 metra. Še bolj pomembno pa je, da mu je za 20 centimetrov v dolžino narasel tovorni prostor, ki zdaj meri 1,8 metra. Hkrati so na 1,22 metra razširili širino tovornega prostora. Vse to pomeni, da transit courier zdaj kot prvi kompaktni dostavnik lahko sprejme celo dve standardni Euro paleti. Tako vsaj trdijo pri Fordu.
Skupno ima za 2,9 kubičnega metra prostora, kar je kar četrtina več kot pri prejšnji generaciji. S prilagoditvijo sopotnikovega sedeža sprejme do 2,6 metra dolge predmete, na primer cevi ali lestev.
Transit courier bo na voljo kot čisti dostavnik ali pa kot crew izpeljanka z drugo vrsto sedežev. Napovedali so tudi potniško različico, ki pa bo na voljo kasneje.
Električni bo bolje opremljen
Glavna novost pri novi generaciji najmanjšega Fordovega dostavnika je prav gotovo njegova električna različica E-transit courier, kar je novost pri Fordu in trenutno tudi še eden redkih električnih med primerljivo velikimi konkurenti. E-transit je postavljen na lastno Fordovo platformo, ki jo bo uporabljala tudi prihodnja električna puma.
E-transit couriera poganja 100 kW motor (136 KM). Za zdaj pri Fordu še niso povedali, kako veliko baterijo bo nosil s seboj in kakšen bo doseg. So pa povedali, da bo polnjenje potekalo z močjo do 11 kW na izmeničnem toku in do 100 kW na enosmernem. Hitrost bo omejena na 140 km/h. E-transit courier ima tudi uporabni prednji prtljažnik, dovolj velik za spravilo električnega kabla.
Bencinski courier bo imel vgrajen 1,0-litrski trivaljnik z 92 kW (125 KM), alternativa pa bo tudi 1,5-litrski dizel s 73 kW (100 KM). V primerjavi z E-courierjem bosta termična brata vsebinsko nekoliko osiromašena. Električni courier bo namreč imel precej bolj imeniten zunanji videz, v notranjosti pa 12-palčni zaslon z infotainmentom Sync 4.
Termična bratca (na fotografijah v rdeči barvi) bosta obsojena na generacijo starejši sistem in osempalčni zaslon. Tudi od zunaj bosta manj vpadljiva, med drugim ne bosta imela LED letve. Verjetno ni skrivnost, da bosta klasična courierja po prodajnih številkah vsaj na začetku bolj priljubljena, čeprav pri Fordu napovedujejo, da naj bi do konca tega desetletja delež električni dostavnikov na trgu narasel na 75 odstotkov. Tudi zaradi boljših pričakovanih servisnih stroškov, ki bodo v primeru njihovega električnega transit courierja za 35 odstotkov nižji od tistih pri dizlu.
Transit courierja bodo izdelovali v svoji romunski tovarni v Craiovi. Z bencinskim in dizelskim motorjem bosta na voljo že do konca leta, električni pa bo na voljo prihodnje leto.
Ford je pred manj kot mesecem že predstavil povsem nov električni model explorer. Izdelan je na isti platformi kot Volkswagnov ID.4.