Čeprav se je dovoljeno v veliko večino razstavljenih avtomobilov usesti (celo v rolls-royce, medtem ko so Italijani najbolj ljubosumni na svoje izdelke), otipati volan, pobožati prestavno ročico ter premakniti nekaj stikal, manjka prave akcije.
Tako je vse več razstavljavcev, ki obiskovalcem željo po vožnji izpolnjujejo z virtualnim svetom v obliki videoigric. Prednjači seveda dirkanje, še posebej, če je govora o znamkah, prisotnih v reliju ali formuli 1. Nesporni prvak letošnje Ženeve je Ford, ki je v igralno konzolo spremenil kar svojega focusa RS WRC. Namesto sovoznika je za to, da so razni Loebi, Hirvoneni, Solbergi ali pa kar Schumacherji sploh videli cilj, skrbela ena od hostes, po celem dnevu že dodobra naveličana izletov s proge, trkov v drevesa in povoženih gledalcev.
Na drugi strani dvorane so pri Renaultu vsako polno uro prirejali tekmovanje z virtualnimi twingi, najhitrejše pa so čakale lepe nagrade.
Veliko pa je v tem virtualnem svetu tudi dejavnikov poučne narave, saj nekateri proizvajalci, kot sta Volvo in Opel, obiskovalcu simulirajo, kako se avtomobili odzivajo na nepredvidene dogodke v prometu. Pri Volvovi napravi lahko celo občutite, kaj vse avtomobil stori tik pred trkom (zategovanje pasov, poravnava vzglavnikov ...).