Lexus GS četrte generacije je za znamko trenutno najpomembnejši model, saj mora v ostri konkurenci dokazati, da je začrtana smer tovarne pravilna. Njegovega razvoja so se zato lotili preudarno in z velikim posluhom za ciljne stranke, tudi v Evropi, poudarjajo.
Prvi vtisi po dnevu druženja z avtomobilom so zelo pozitivni in želje, da bi GS tudi na stari celini resneje konkuriral trem nemškim premium znamkam, nikakor niso iz trte izvite. Oblika je dovolj konservativna, da bo ostala moderna tudi čez čas, hkrati pa je na avtomobilu polno podrobnosti. V primerjavi s tretjo generacijo iz 2005 je GS približno enako dolg, je pa širši in višji.
Pet različnih oprem
Športno glasen
GS je odslej precej uporabnejši tudi zaradi prtljažnika, ki je v primerjavi s predhodnikom večji za okoli 30 odstotkov, v hibridni različici pa je s sedanjimi 482 litri, kar so dosegli s pokonci postavljenim baterijskim sklopom za zadnjimi sedeži, večji kar za 61 odstotkov. Motorji so trije 2,5-litrski V6-bencinarji, a bosta v Sloveniji na voljo le dva. V različici GS 250 ima 154 kilovatov, ki nas je presenetil z gromkim zvokom. GS 350 s 233 kW na večini zahodnoevropskim trgov sploh ne bo na voljo. Na vrhu je tako GS 450 hybrid, ki skupaj z električnim motorjem zmore 254 kilovatov, a s 137 grami CO2 in 5,9-litra obljublja porabo dizla. Na našem testu smo med zmernejšo vožnjo ostali precej blizu teh številk. Pri Lexusu poudarjajo, da gre med konkurenco drugih hibridov, kjer vidijo audi A6 hybrid, BMW 5 activehybrid in infiniti M35h, za najboljše razmerje med močjo in izpusti, saj na gram CO2 proizvede kar 1,89 kW moči.
Začetek pri 58.400 evrih
V EU naj bi leta 2013 prodali 6.000 novih GS-ov, s čimer bi dosegli triodstotni delež med poslovnimi limuzinami. Pri nas bo prodajne številke precej oklestil "davek na prestiž", ki začne veljati s prvim julijem, saj bo denimo hibridna različica zaradi njega dražja kar sedem tisočakov in bo stala od 64.900 evrov dalje. Začetna cena za GS 250 se začne pri 58.400 evrih.