Avto
200 ogledov

LPP z e-golfi po potnike tudi pred trgovske centre

eurban Anže Petkovšek
16. septembra je začela delovati nova storitev Eurban, ki jo ponuja LPP – to je prevoz na klic. LPP je v ta namen najel 20 električnih vozil VW e-golf, ki bodo po predhodnem naročilu potnike prevažali predvsem na linijah, kjer avtobusi mestnega potniškega prometa vozijo poredko.

Slavnostna predaja vozil, ki jih je LPP z javnim razpisom zagotovilo podjetje Porsche Slovenija, je bila pred mestno hišo.

Generalni direktor Porsche Slovenija Danilo Ferjančič je ob tem poudaril, da je podjetje Volkswagen v zadnjih štirih letih vložilo ogromna sredstva v mobilnost prihodnosti. In prav to, ob avtonomni vožnji (serijska vozila v VW pričakujejo do preloma desetletja), ter deljenju avtomobilov, predstavljajo električna vozila. Poudaril je, da bo do leta 2025 vsako četrto vozilo koncerna Volkswagen električno. Na prihod električnih vozil bo treba pripraviti tudi Slovence, in to s postopnimi koraki.

Spoznavanje z elektriko tudi s pomočjo LPP

Peter Horvat, direktor LPP d.o.o je uvodoma pojasnil, da njihova nova storitev, prevoz na klic z električnimi vozili (storitev so poimenovali Euroban), ni konkurenca taksijem. Čeprav je to med taksisti, povzročilo veliko razburjenja, o čemer smo pisali pred časom. Ljubljana naj bi bila po njegovih zagotovilih prva na svetu, ki je kot prevoz na klic v okviru javnega prometa ponudila povsem električna vozila, ki so brez emisij.

car sharing | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek
Kaj sploh je razlika prevoza na klic in klasičnega taksija, če vozilo naročimo na klic in nas pobere na določenem mestu? Horvat pojasnjuje, da bodo pri njih cene znane v naprej, avto bo vedno čist, tudi trasa bo znana v naprej. "To je tisto, kar lahko javna služba ponudi,“ pravi direktor LPP, ki je v pogovoru po tiskovni konferenci povedal, da vas bodo vozniki LPP z osebnimi električnimi vozili v prihodnosti lahko pobrali tudi pred trgovskimi centri. Uporabniki prevoza bodo lahko s pomočjo aplikacije tudi ocenili zadovoljstvo oziroma nezadovoljstvo s čistočo in storitvijo.

Kaj pa cena?

Cena prevoza še ni sprejeta, bo pa kmalu. Župan Ljubljane Zoran Janković pravi, da bo konkurenčna. Janković je tudi pojasnil, da vozil niso kupili, da pa za njih plačujejo najemnino. Ta je 99 evrov na mesec z vsemi vključenimi stroški (razen elektrike).

Napovedal je tudi prihod Überja v Ljubljano. Pogoj za delovanje je enoten izgled vozil. Janković pričakuje, da se bo število vozil v naslednjih desetih letih v Ljubljani zmanjšalo, predvsem na račun storitev, kot je car-sharing, ki že nekaj časa deluje v Ljubljani in zdaj LPP prevoza na klic. Po njegovih besedah pa se bo povečalo število električnih vozil. Teh naj bi bilo v naslednjem desetletju na cestah vsaj 25 odstotkov.

eurban | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek


Obljubil je, da lastnikom električnih vozil do konca leta po dogovoru s podjetjem Elektro Ljubljana še ne bo potrebno plačevati storitve polnjenja, ni pa želel komentirati vprašanja, ali namerava Ljubljana po vzoru na nekatera druga mesta voznikom električnih vozil ponuditi privilegij vožnje po pasovih rezerviranih za mestne avtobuse. Na ta način drugje po svetu pomagajo pri povečanju zanimanja za nakup električnega avtomobila.

Protokolarno vozilo ni električno

Janković, ki sam vozi 13 let star avtomobil, o električnem vozilu ne razmišlja, saj pravi, da sploh ne ve, če si bo sploh še kupil avto. Prav tako tudi protokolarno vozilo ni baterijsko. "Električni avtomobili še ne zadovoljujejo naših potreb po prevozu. Ko bo elektirčno vozilo omogočilo 500 kilometrov dosega in bo zgrajena polnilna infrastruktura, takrat bo to mogoče,“ še pravi župan.

Komentarjev 6
  • Marija Knežević 12:12 23.september 2016.

    Dobar dan svima,zeljela bih da vam skrenem paznju na ovog covjeka koji mi je mnogo pomogao u zivotu i izvukao me iz finacijskih problema. Radila sam u jednom manjem poduzecu duze vrijeme plata je bila vise nego bijedna, nisam imala ...prikaži več dovoljno za zivot i za ostale stvari,nakon nekog vremena postala sam tehnološki višak i dobila sam otkaz. Slucajno sam naisla na ovog covjeka na jednoj stranici . Vidjela sam da ga hvale da je njima novčano pomagao i izvukao ih iz nekih zivotnih problema . Meni nista drugo nije preostajalo nego da se javim njemu i probam doci do zarade. Kupila sam utakmicu od njega i ona je za divno čudo prošla. Od tada suradjujem sa njim i mogu vam reci svima da covjek je prva liga,ako imate novacnih problema javite se njemu . Za vise informacija pratite ga ili mu posaljite poruku !!!! https://www.facebook.com/profile.php?id=100012799779482&fref=ts

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 17:10 22.september 2016.

    sam je pa en redkih k se upa na prste stopt taksistom ki zasoljeno računajo takoj ko gre za ljudi za katere ocenijo da jih lahko brez posledic nategnejo: turiste in nekatere starejše

  • max 02:53 22.september 2016.

    "Horvat pojasnjuje, da bodo pri njih cene znane v naprej, taksi bo vedno čist, tudi trasa bo znana v naprej. "To je tisto, kar lahko javna služba ponudi,"Še direktor LPPja je prevoz na klic poimenoval taxi. HAHAHAH Lažnivci, samo ...prikaži več sprenevedanje. Zelo lahko je z tujim k....m po koprivah mahat, ter poslovat in gradit. Tako pritlehno in pokvarjeno, da zaradi tvojih rabot podizvajalec naredi samomor, dobavitelji pa prijavljajo stečaje zaradi neplačila. Sram naj te bo Janković, v dno duše pokvarjene.