Avto
5 ogledov

Mala iskrica je zanetila plamen

1/38
Žurnal24 main
Znova se iskri. Chevrolet je predstavil novo različico svojega najpomembnejšega orožja, malega sparka.

Po naključju je Chevrolet za regijsko predstavitev avtomobila izbral tople
grške Atene, v katerih se je zadnje dni kar precej iskrilo zaradi nemirov.

Ampak sparka bi bolj težko uvrstili med anarhiste, čeprav je v prvi vrsti namenjen mladim. Gre namreč za povsem nov avtomobil, ki daje zelo velik poudarek izdelavi in dobremu počutju do pet potnikov, bolj odločno kot marsikateri dražji konkurent pa piha na dušo mladim in njihovemu slogu življenja.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Pri proizvajalcu pravijo, da gre za pravi odgovor ob pravem času, saj je razred malih avtomobil v velikem porastu. Z njim imajo globalne načrte, kupci ga bodo vozili po vseh kontinentih.

Po prvih kilometrih lahko zapišemo, da svojega dela niso dobro opravili le oblikovalci, temveč tudi inženirji.

Na zunaj ostaja majhnih mer, čeprav je v primerjavi z istoimenskim predhodnikom zrasel za 15 centimetrov. Zdaj ga je v dolžino za 3640 mm, v
širino 1597 mm, pravšnje mere torej za vijuganje v mestni gneči in iskanje ozkih parkirišč.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

"Kolesa ven, karoserija notri," njegovo obliko v štirih besedah opisujejo ustvarjalci. Sparka krasi modna linija strehe v obliki loka, bočne linije so močne in oglate. Glavni pečat mu spredaj daje visok nos in svetila, ki so agresivno zarezana skoraj do vetrobranskega stekla. Tudi zadaj so bili oblikovalci kreativni, zadnje prozorne luči se prelivajo z zadnjim steklom in karoserijo.

Pozabite na besedno zvezo "majhen in ljubek", v ospredju je privlačnost. Bolj kot doslej in kot je to v navadi pri avtomobilih podobnih mer, so se oblikovalci potrudili pri notranjosti. Izpostavljajo detajlno in kvalitetno izdelavo, armaturna plošča ima obliko kolesa, analognemu merilniku hitrosti dela družbo digitalni merilnik vrtljajev. Športno.

Ob prižganih lučeh merilniki in osrednja konzola zasvetijo v ledeniško modri svetlobi, predvsem mladim bo zelo po volji možnost, da lahko glasbo za doplačilo poslušajo tudi s svojega USB-ključka, česar marsikateri drug proizvajalec niti v višjih segmentih še ne ponuja.

Chevrolet trdi, da je spark eden najprostornejših avtomobilov svojega
razreda, ko gre za prevoz potnikov. No, petih dolginov na zadnjo klop
vendarle ne gre tlačiti, a prostora na zadnji klopi in v prtljažniku je na prvi pogled več kot bi pričakovali po merah. Škoda, da zadnja klop ni pomična.

Za vzmetenje spredaj skrbi McPhersonova vzmet, zadaj pa torzijski drog. Pri sparku izpostavljajo varnost. Avtomobil je serijsko opremljen z ABS, za ESC je treba seči globlje v denarnico. Že v osnovni izvedenki dobite čelna in stranska varnostna meha, za doplačilo tudi zavesi, tukaj so zategovalniki pasov, nožni pedali se v primeru trka umaknejo stran od nog.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Motorja sta zaenkrat dva, oba bencinarja. Vstopni 1,0-litrski ponuja za 50 kW (66 KM) moči, medtem ko ima 1,2-litrski na zalogi še dodatnih 10 kW moči (81 KM). Oba naj bi imela povprečno porabo 5,1 litra na 100 km, na kilometer v zrak izdahneta 119 gramov CO2. Oba ustrezata Euro V normativom.

Spark bo v prodajne salone pripeljal na začetku prihodnjega leta. Za najcenejšo različico z 1,0-litrašem bo treba odšteti 7.675 evrov. Uvoznik pričakuje, da bo največ povpraševanja po različici s centralnim zaklepanjem in klimatsko napravo, ki bo mejnik 9.000 evrov presegel za evrskega petaka.

Cene ostalih različic za slovenski trg bodo določene v prihodnjih tednih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.