Mercedes želi s citanom dopolniti produktno paleto pri lahkih komercialnih vozilih, kjer so imeli do zdaj v ponudbi le večja modela sprinter in vito.
Trg lahkih gospodarskih vozil je pri nas v dveh tretjinah zastopan s prodajo za družinske namene, tretjino modelov v komercialne namene. Mercedes želi s citanom obrniti trend, zato v prvi vrsti ciljajo na mala podjetja in obrtnike ter flotne kupce. Prepričati jih želijo z novo vsebino, ki je pri citanu drugačna kot pri kangooju in drugih konkurenčnih vozilih.
Spominja na razred A
Že v serijski opremi je tako šest zračnih blazin in zaves, ter sistem ESC, udobje pa so izboljšali z dodatnimi izolacijskimi materiali. Motorji so Renaultovi, a so jih z novo elektroniko in še nekaterimi drugimi ukrepi prilagodili Mercedsovim standardom.
Trije dizli in bencinar
Kupcem so na voljo štiri motorne različice, tri 1,5-litrske dizelske in ena 1,2-litrska bencinska. Bencinar (84 kW/114 KM) in najmočnejši dizel (81 kW/110 KM) sta kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri nas bosta na voljo šele maja prihodnje leto, že zdaj pa sta v prodaji šibkejša dizla (55 kW/75 KM in 66 kW/90 KM), ki sta kombinirana s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Vozilo je dobavljivo tudi v različici BlueEFFICIENCY, ki vključuje funkcijo stop/start, nizkokotalne pnevmatike, napredno upravljanje z akumulatorjem, citan pa se z normirano porabo 4,3 litra na 100 prevoženih kilometrov hvali kot najbolj varčno vozilo v svojem razredu.
Prihodnje leto naj bi po slovenskih cestah vozilo okoli 50 citanov.