Avto
31 ogledov

Micra lovi tekmece

Nissan micra
1/14
Andrej Leban
Leta 2011 se je micra v želji po naskoku na vrh znebila vseh "odštekanih" lastnosti predhodnice. Nadoknaditi je težko.

Pretirana samozavest ni dobra. Hitri skok v leto 2011. Nissan je od takrat to spoznal po le povprečni uspešnosti prodaje takrat predstavljene micre četrte generacije, ki se je v želji, da bi posegla čisto pod vrh, znebila večine posebnosti, ki so njeno predhodnico delale tako - posebno.

Največji hendikep globalno zasnovane malčice je bila vsaj na evropskem trgu že od spočetka oblika, ki se je ob vse dinamičnejših tekmecih zgubila v megli daleč zadaj. Očitno je mimo kupcev udarila tudi strategija prodaje, saj so pri uvozniku ob lansiranju trmasto vztrajali, da micra ni več predvsem ženski avto temveč naj bi zadovoljil tudi moške. In evropski kupci naj ne bi imeli nikakršnih težav glede kakovosti s tem, da avta ne bodo več izdelovali v Evropi.

Nissan micra | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
In danes? Prenovljena micra skuša na hitro popraviti z(a)grešene anomalije. Prej brezizrazna svetila so končno dobila Evropejcem všečen zašiljen izgled, zadnje luči svetijo z LED tehnologijo, znotraj pa je opazne več prefinjenosti po meri tekmecev, denimo ford fieste, renault clia ali VW pola. Ja, zaradi izgleda je dobila celo nič kaj čislano lovilko prašnih delcev piano črnino. Vseeno pa se opazi, da micre še vedno ne izdelujejo kot nekoč v natančni Veliki Britaniji, temveč v njeni nekdanji koloniji Indiji.

Senzor temperature ostaja luksuz

3,8 metra dolga micra se s ceno prične pri 10.200 evrih, kar jo na centimeter dolžine dela dražjo od tekmecev. Kot vedno pa je končna cena odvisna od želja po opremljenosti. Testnica z opremo accenta look (od 11.300 evrov) je imela že kar obilico dodatkov, denimo avtomatsko klimo, meglenke, tempomat ... Sicer je razumljivo, da so navigacija, pametni ključ in parkirni senzorji v tem razredu vozil prej kot ne prestiž, malce manj dojemljivo pa je, da je potrebno tudi za tako običajen senzor zunanje temperature poseči po dveh še dražjih paketih. 

Okretna in vrtljiva

Ostale lastnosti je potrebno micri šteti v plus, začenši z dokazano trpežnostjo. Njena majhna zunanjost se znotraj ne pozna, za mestne in medmestne vožnje je zelo pripravna, najmanj 265-litrski prtljažnik dovolj za popoldanske nakupe, parkiranje pa je lahkotno, saj za celoten 360-stopinjski obrat zadostuje 9,3 metra.

Nissan micra | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
1,2-litrski motor, kot je poganjal testni avto, je bil vstopni na listi, a po še močnejšem prisilno polnjenem bencinarju ali celo dizlu nima smisla posegati. Res je, da 72 kilovatov ne zmore raketnega potiska,  vseeno pa se po začetnem oklevanju trije valji radi zavrtijo in nimajo težav z okoli tono mase (voznica vključena). Pri tem so zadržani z žejo, povprečna poraba na testnem krogu je bila 6,4 litra.

Fiesta je dinamičnejša, yaris zrelejši, polo deluje trajnejše, clio bolj sodobno. Konkurenti so polni talentov. Micra tudi po obnovi ne prednjači v nobeni kategoriji, vseeno pa vsaj ponuja znatno boljši presek lastnosti, kot prej. Škoda, da ni bila taka že pred tremi leti.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.