Petvratni Mini, sploh prvi v zgodovini modela cooper (Mini s petimi vrati ponuja tudi model coutryman), je druga karoserijska različica nove, tretje generacije vozila.
Večji in prostornejši
V primerjavi z modelom s parom vrat manj je medosna razdalja povečana za 72 milimetrov, prav toliko je več prostora za noge v drugi sedežni vrsti. Uporabnost in praktičnost vstopanja še povečuje dodaten par bočnih vrat.
Uporabno dvojno dno prtljažnika
Za konkretnih 67 litrov je več prostora v prtljažniku, ki meri 278 litrov. Klop v drugi sedežni vrsti se podira v razmerju 60/40, s čimer prtljažnik povečamo na največ 941 litrov. Prtljago lahko zaradi dvojnega dna, kateremu prilagajamo višino, ločimo, na primer umazano od čiste, ali mokro od suhe.
Trivaljniki in štirivaljniki
Trivaljni bencinski motor je na izbiro v različici s 75 kilovati moči (102 KM) za mini one, oziroma 100 kilovati moči (136 KM) za mini cooper, ki ga v različici S poganja tudi štirivaljni bencinski agregat z močjo 141 kilovatov (192 KM). Na dizelski strani se ponudba začne pri mini one D s trivaljnim agregatom z močjo 70 kilovatov (95 KM), nadaljuje z mini cooperjem D z 85 kilovati moči (116 KM) in konča z novim štirivaljnim dizelskim motorjem z 125 kilovati moči (170 KM) za mini cooper SD. Ročni šeststopenjski menjalnik je del standardne opreme, na voljo je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik steptronic.
Cene na bencinski strani se za model one začnejo pri 18.500 evrih, cooper stane 21.200 evrov, cooper S pa 25.400 evrov. Dizelski one stane 20.300 evrov, cooper D 22.600 evrov, cooper SD pa 26.800 evrov.
Mini ni več mini