Njegovo natančno ime je GMC hummer EV, da gre za prav tako klenega terenca, kot je bil njegov konvencionalno gnani prednik, pa dokazuje tudi njegov električni pogonski sklop iz treh elektromotorjev, ki razpolaga z močjo 746 kilovatov oziroma natanko 1.000 'ameriških konjev'. Celo bolj impresiven je podatek o navoru, saj znaša kar 15.592 njutonmetrov, zato težki in veliki terenec do 100 kilometrov na uro potrebuje le približno tri sekunde.
Premaga polmetrsko oviro
Impresivne so tudi druge lastnosti, saj hummer EV s serijskimi 35-palčnimi kolesi lahko premaga 457 milimetrov visoko navpično oviro in pelje skozi vodo do globine 610 milimetrov. Če vam to ni dovolj, je na voljo tudi s 37-palčnimi kolesi. Poltovornjak je opremljen tudi z nastavljivim vzmetenjem, ki mu lahko do 149 milimetrov spreminja višino, štirikolesnim volanom, ki omogoča tudi tako imenovani »CrabWalk« (rakova hoja), ko zaradi v isto smer zasukanih koles avtomobil vozi vstran, in s tem poveča velikanovo okretnost.
Vzpodbuden je tudi podatek o dosegu, ki naj bi znašal kar 563 kilometrov. Tovarna sicer ni navedla kapacitete baterij, obljublja pa, da jih bo možno polniti z močjo kar 350 kilovatov. V praksi to pomeni, da boste lahko hummerja EV v desetih minutah napolnili za več kot 150 kilometrov vožnje.
Polavtonomna vožnja
Seveda je hummer EV opremljen tudi z vsemi sortami asistenčnih, varnostnih in infozabavnih pripomočkov, med katerimi GMC izpostavlja predvsem sistem za polavtonomno vožnjo »Semi Cruise«, ki bo voznikom na več kot 320.000 kilometrih kompatibilnih ameriških in kanadskih avtocest omogočal vožnjo, pri kateri vozniku ne bo treba skrbeti za sukanje volana. Vozniku bo med terensko in vožnjo nasploh pomagal tudi sistem »Ultra Vision« s kar osemnajstimi videokamerami.
Začetna različica hummerja EV, za kateri veljajo podatki, ki smo jih navedli, bo v začetni seriji v ZDA na voljo za 112.595 ameriških dolarjev, pozneje pa na trg pripeljejo tudi dodatne, bolj dostopne različice.