Rimac nevera R na testni stezi ATO Papenburg ni dosegel le omenjenega prestižnega rekorda v 0–400–0 kilometrov na uro v vsega 25,79 sekunde, kar je izboljšanje za 2,04 sekunde v primerjavi z dosedanjim rekordom, ampak je osvojil kar 24 novih svetovnih rekordov.
Rimac nevera R je pri tem dosežku bila tudi za 4,14 sekunde hitrejša od serijske nevere (brez R). Med drugimi rekordi nevere R sta bili tudi pospeševanje do 60 milj na uro v 1,66 sekunde in do 100 kilometrov na uro v 1,72 sekunde. 200 kilometrov na uro je dosegla v 3,95 sekunde, 300 kilometrov na uro pa v 7,89 sekunde. Z največjo hitrostjo 431,45 kilometra na uro pa je postala najhitrejši električni avtomobil doslej.
Pri projektu hitrostnih rekordov so sodelovali tudi inženirji slovenskega podjetja Dewesoft, ki so z njihovimi merilnimi sistemi zagotovili zanesljivost in natančnost izmerjenih podatkov, ki so bili potrebni za potrditev rekordov.
Uporabili so merilne sisteme, ki jih pri Rimcu tudi sicer uporabljajo pri razvoju novih električnih vozil. Navion i2 je navigacijski sistem za izredno natančno merjenje hitrosti in pozicije usmerjenosti avtomobila. SBOX je robusten industrijski snemalnik podatkov za nazoren prikaz podatkov vozniku. Sirius i 9xCAN pa je sistem za zajem in dekodiranje digitalnih podatkov o vozilu.
Celotno meritev so inženirji spremljali na daljavo, kar je omogočilo spremljanje rezultatov v živo že med samo vožnjo, vključno s pospeški, pojemki in hitrostjo. Prti Dewesoftu dodajajo, da so takšne meritve vedno adrenalinsko doživetje.
Rimac nevera R, ki je omejena na 40 primerkov, ki stanejo najmanj 2,3 milijona evrov, je nadgrajena in zmogljivejša različica standardnega električnega hiperšportnika nevere. Ima novo baterijo s kapaciteto 108 kilovatnih ur ter štiri elektromotorje s skupno močjo 1550 kilovatov, kar je 140 kilovatov več kot na "navadni" neveri. Avtomobil je tudi 40 kilogramov lažji, podvozje je prilagojeno višjim hitrostim, nova pa je tudi programska oprema za razporejanje navora. Za dober stik s tlemi skrbijo Michelinove gume cup 2 R, za učinkovito zaviranje pa ogljik-keramične zavore brez bakra.