Avto > Na Štrom
213 ogledov

Hrvati imajo nov najhitrejši avto na svetu

Nevera R
1/14
Rimac
Rimac nevera R lahko pospeši od 0 do 100 km/h, preden vi preberete ta stavek.

Hrvaški izdelovalec hitrih električnih avtomobilov Rimac je pokazal novo stvaritev za podiranje rekordov. Ime ji je nevera R, v podjetju jo opisujejo za lažjo, hitrejšo in bolj osredinjeno različico klasične nevere. 

Več fotografij v zgornji fotogaleriji.

V tehničnem smislu to pomeni, da ima nevera R med drugim posodobljeno baterijo, zavore in vzmetenje, večja je tudi moč. Prilagodili so delovanje volana, da se avto še hitreje odziva, namestili so mu lepljive pnevmatike Michelin Cup 2 Pilot Sport velikosti 20 palcev spredaj in 21 palcev zadaj.

Rimac nevera R | Avtor: Rimac Rimac

Baterija ima po uradno predstavljenih podatkih 108 kWh, kar je celo nekoliko manj od klasične nevere, a gre morda za neto vrednost. O dosegu z enim polnjenjem dirkaške nevere R ne govorijo, niti ni ta podatek v primerjavi z bolj udobno in 'potovalno' klasično nevero posebej pomembno. Precej bolj pomembna je skupna moč, ki je povečana s 1.408 na kar 1.550 kW (2.107 KM). V tem pogledu gre za enega najmočnejših serijskih avtomobilov na svetu, pred njo je le koenigsegg gemera.

Podatki o zmogljivostih so impresivni. Sicer ne takoj po startu, saj od 0 do 100 km/h nevera R pospeši v 1,81 sekunde, kar je enako kot standardna nevera. Nato pa stopi v ospredje večja moč in nižja masa. Do 200 km/h mine samo 4,38 sekunde, ko večina športnih avtov pospeši 'šele' do prvih sto. Klasična nevera potrebuje 4,42 sekunde. 

Po 8,66 sekunde je nevera R že pri neverjetnih 300 km/h, klasična nevera potrebuje 9,22 sekunde. Največja hitrost je pri obeh različicah nevere 412 km/h. 

Svetovni rekord nevera R poseka pri vožnji na četrt milje (400 metrov), za kar potrebuje 8,23 sekunde oziroma dve stotinki hitreje od dosedanjega dosežka.

V neveri R so uporabili naslednjo generacijo prenašanja štirikolesnega navora, ki omogoča natančnejše krmiljenje pri delovanju štirih elektromotorjev. Novost so tudi posebne karbonsko-keramične zavore s posebnim silikonskim slojem za še izboljšano delovanje. 

V primerjavi s klasično 'GT' nevero ima novinka tudi nekaj oblikovnih posebnosti za še izboljšano delovanje aerodinamike. Veliko fiksno zadnje krilce in večji novi difuzor sta del aerodinamičnega paketa, ki povečuje potisk k tlom za 15 odstotkov. Posledično je zmanjšano podkrmarjenje in izboljšan bočni oprijem, zato je avto po navedbah Rimca za 3,8 sekunde hitrejši na krog na italijanskem dirkališču Nardo Handling Track. Z nevero R bodo zelo verjetno napadli tudi lastni rekord na Nürburgringu, ki si ga kot najhitrejši električni avto na svetu lasti prav standardna nevera. 

Nevera R bo redek avto, izdelali jih bodo le 40. Cena bo verjetno od dva milijona evrov navzgor. 

Rimac nevera R | Avtor: Rimac Rimac

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.