Na testu nemškega avtomobilskega kluba ADAC se je izkazalo, da je pri električnih avtomobilih razlika celo večja kot pri ostalih in lahko dejansko porabijo celo za četrtino več elektrike, kot pa navaja podatek o porabi, ki ga prikazuje avtomobilski računalnik.
ADAC-ovi tehniki so namreč primerjali porabo petnajstih električnih avtomobilov in prišli do ugotovitve, da lahko dejanska poraba elektrike, ki so jo izračunali na podlagi prevožene razdalje in podatka o količini elektrike, s katero so avtomobil napolnili na polnilni postaji, za deset do petindvajset odstotkov presega porabo, ki jo prikazuje avtomobilski računalnik.
Skrite izgube
Izkazalo se je, da avtomobil poleg ostalega pri izračunih ne more upoštevati izgub, do katerih prihaja med polnjenjem. Do izgub med drugim prihaja zaradi delovanja polnilne postaje, zaradi segrevanja priključnega kabla in tudi med kemičnimi procesi v sami bateriji.
Ko gre za posamezne avtomobile, je z 9,9 odstotka od dejanske porabe najmanj odstopal podatek v kia e-niru, ki sta mu s po 12,2 odstotka sledila BMW i3 in kia e-soul. Na drugi strani lestvice se je znašel tesla model 3 z daljšim dosegom, ki je odstopal za 24,9, veliko odstopanje pa so z 20,8 odstotka zabeležili tudi pri seatu mii electric in z 19 odstotki pri renaultu zoe.
"Laznjivi": LAŽEŠ! Dokazano lažeš, sprobano in črno na belem stestirano govoriš bedarije.
Ta meritev ADACA je bila javno ovržena z meritvijo črno na belem, ADAC je meritev izvedel napačno, več v videu, dejanska razlika z Tesla model 3 je okoli 12 %, ADAC pa je pri Tesli nameril 25 %: https://www.youtube.com/watch?v=6r4M5EYIErw
Bom prištel 10 % k porabi zastonj elektrike iz MSE, julija je naredila za samo 20tkm z mojim BEV, hehehehe. In lažnivc, po omejitvah z gps, klima, gretje tudi na polno in neprimerljivo boljši od fosilcev v vsem, pa niti… ...prikaži več ne rabiš ta večje baterije, dovolj že 40kWh