Šele leta 2014 ustanovljena znamka DS, ki jo vodi avantgardni duh in črpa izkušnje iz zapuščine, to je od modela DS iz leta 1955, si je ambiciozno zastavila svojo električno preteklost.
Pri znamki DS, kjer so do danes predstavili modele DS 3 crossback (na voljo tudi s 100-odstotno električnim pogonom) in DS 7 crossback, kmalu pa k nam prihajata še najnovejša modela DS 4 in DS 9, svoje znanje o e-mobilnosti črpajo iz udejstvovanja v formuli E. DS Automobiles je kot edina avtomobilska znamka do sedaj osvojila dva naslova svetovnega prvaka v Formuli E (med ekipami in vozniki), in sicer v letih 2019 in 2020.
Svoje elektrificirane modele ponujajo pod oznako E-tense. Gre za 100-odstotno električne motorje kot tudi priključne hibride, ki lahko razvijejo 360 konjskih moči in imajo štirikolesni pogon.
Prihaja nova tehnologija
Od leta 2024 pa bodo vsi novi modeli, ki jih bo lansiral DS Automobiles izključno na 100-odstotno električni pogon. Francozi, ki so del skupine Stellantis, sporočajo, da so postavili v osrčje svoje strategije. "Prihodnje spremembe v zakonodaji in razvoj ekosistema električnih vozil ponujajo številne priložnosti, ki jih želimo približati našim strankam, ki se že navdušujejo nad našim elektrificiranim izborom vozil," so zapisali pri DS Automobiles.
Leta 2024 bo znamka DS Automobiles obogatila svojo ponudbo s prodajo 100-odstotno električne različice modela DS 4, nato pa bo lansirala prvi 100-odstotno električni program skupine Stellantis, ki bo temeljil na konstrukcijski osnovi Styla Medium. Prihodnji model bo opremljen z visoko zmogljivo baterijo, ki bo s 104 kWh moči omogočala 700 kilometrov dosega.
Generalna direktorica DS Automobiles Béatrice Foucher je ob tem dejala: "Odločila sem se pospešiti njegov razvoj in ustvariti novo umetnost potovanja na 100-odstotno električni pogon, ki je z vidika užitkov v vožnji nadvse zaželeno, z vidika kakovosti in zmogljivosti pa zares izjemno; ta nova umetnost potovanja je odločno tehnološka in nadvse elegantna. To je drzen načrt, ki ga bomo začeli udejanjati v letu 2024."
Citroen, pa premijska znamka. Kaj smo že v začetku aprila ? Citroen je vedno bil in bo znamka, ki poskuša z nekim svojskim oblikovanjem odstopati od ostalih, glede kvalitete jih pa ne zanima kaj dosti.