Zahvaljujoč razkošnim vladnim subvencijam je bila Norveška ena prvih držav, v kateri so proizvajalci električnih avtomobilov pridobili pomembne tržne deleže.
Tesla je bila ena od njih. Zgodnji uspeh na Norveškem, pa zdaj proizvajalcu in pionirju na področju električnih vozil povzroča težave. Kot poroča norveški medij "Nettavisen", je več kot 30 kupcev tesle model S in X od leta 2013 do 2015 s 85 kW baterijami na sodišču od Tesle prejelo po 13.300 evrov odškodnine za manjšo zmogljivost baterije in manjšo moč polnjenja, potem, ko so leta 2019 posodobili programsko opremo vozila. Doseg vozila s polno baterijo se je po posodobitvi zmanjšal od 20 do 50 kilometrov.
Kot poroča nemški "teslamag.de", so se prizadeti kupci Tesle na Norveškem konec lanskega leta zaradi poslabšanja zmogljivosti baterije in polnjenja baterije pritožili na odbor za posredovanje. Pri Tesli navedb niso komentirali, zato so bili konec aprila primorani na plačilo protivrednosti 13.300 evrov na vozilo.
Testi so pokazali, da je posodobitev programske opreme dejansko povzročila daljši čas polnjena baterija.
Pri Tesli so posodobitve utemeljili z zaščito baterij in poskusom podaljšanja njihove življenjske dobe.
Primeri, podobni sedanjemu na Norveškem, so se že zgodili leta 2016, ko je 132 kupcev tesla model S na Norveškem prejelo odškodnino v višini nekaj tisoč evrov za napačne podatke o zmogljivosti.
Za Teslo bi lahko bilo vse skupaj še bistveno dražje: po pisanju "teslamag.de" je proizvajalec električnih avtomobilov v omenjenem obdobju na Norveškem obdobju prodal okoli 10.000 vozil tesla model S. Posledica tega je morebitni znesek odškodnine v višini kar 133 milijonov evrov. Vendar ni jasno, ali je težava prisotna pri vseh vozilih tesla model S. Poleg tega po poročilu "Nettavisen" doslej vsi kupci še niso tožili Tesle. Tesla ima po pisanju norveškega medija do sredine junija možnost izpodbijati sodbo in tudi komentirati obtožbe.
Po poročanju nemškega "teslamag.de" pa so na podobne težave naleteli tudi lastniki tesle Model S v Nemčiji.