S tem je tudi pri nas na voljo Fordov zmogljivi sedemsedežni avtomobil, ki se ponaša tudi s precej vsestranskim značajem, saj poleg cestnih voženj, ki jih v mestih lahko opravi tudi zgolj z elektriko, obvlada tudi manj zahteven teren in vleko prikolice do dovoljene mase 2.500 kilogramov.
V Evropi bo na voljo le s priključno hibridnim pogonskim sklopom, ki ga sestavljata 3-litrski bencinski motor V6, elektromotor, 10-stopenjski samodejni menjalnik in litij-ionska baterija s kapaciteto 13,6 kilovatne ure. Sistemska moč pogonskega sklopa znaša 336 kilovatov, navor pa 825 njutonmetrov.
Pogonski sklop v kombinaciji z inteligentnim štirikolesnim pogonom in sistemom za obvladanje terena omogoča sedem različnih voznih programov, ki segajo od različnih tipov vožnje po slabi podlagi do povsem električne vožnje z dosegom do 42 kilometrov, merjeno po ciklusu WLTP. Merjeno z enakim ciklusom poraba goriva kljub zajetnim meram in masi vozila znaša le 3,1 litra bencina na 100 kilometrov, izpusti pa 71 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
V praksi med dvournim kratkim preskusom sicer porabe goriva nismo mogli preveriti, lahko pa povem, da se je na prvi vtis explorer kljub zajetnim meram in masi izkazal za lepo vodljiv in tudi obvladljiv avtomobil, s katerim tudi pogonski sklop nima prehudega dela. Prednja in druga vrsta sedežev sta prostorni in udobni, tretja vrsta pa se kljub drugačnemu videzu kaže bolj za zasilno rešitev, saj je predvsem vstop nanjo precej neroden.
Explorer je opremljen tudi z vrsto tehnologij za popestritev in olajšanje vožnje. V notranjosti izstopa predvsem pokončni 10,1-palčni zaslon infozabavnega sistema, ki pa se na veliki armaturni plošči kar izgubi, manj očiten pa je zvočni sistem B&O s 14 zvočniki. Izčrpen je tudi nabor varnostnih sistemov.
Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana, pravi: »Izjemno nas veseli in smo hkrati ponosni, da lahko zdaj Ford tudi pri osebnih vozilih v Evropi ponudi pravi model za najzahtevnejše kupce. Tako kot pri dostavnikih lahko razvajamo najzahtevnejše kupce, npr. vsestranski veliki terenec ranger raptor ali dostavni custom v izvedbah trail in active, lahko zdaj tudi pri osebnih ponudimo res impresiven, velikanski SUV za kupce, ki ne iščejo kompromisov. Explorer ne bo šel v vsako garažo in si tega niti ne želi. To je avto za ljudi, ki vedo, kaj želijo in so pri svoji izbiri odločni, ker vedo, da si tak luksuz tudi zaslužijo.«
Ford explorer bo pri nas na voljo z dvema stopnjama opreme, ST-line za bolj športno in platinum za bolj elegantno naravnane kupce. ST-line bo z odbitkom 3.000 evrov serijskega popusta na voljo za najmanj 77.200 evrov, platinum pa za najmanj 78.100 evrov. Obe stopnji opreme sta že v osnovi zelo izčrpni, saj lahko kupci na seznamu dodatkov izbirajo le med različnimi karoserijskimi barvami in snemljivo vlečno kljuko, za katero je treba doplačati 1.090 evrov.