Xpeng je prvih 100 avtomobilov že dostavil na Norveško in čakajo na prevzem, sledijo drugi evropski trgi.
Kitajci pravijo, da se Tesle ne bojijo. Električni križanec G3 je na kitajskem trgu že od leta 2018. "Ne želimo ostati le lokalna blagovna znamka. Kmalu bodo sledili tudi drugi evropski trgi," je dejal vodja Xpenga za Evropo Brian Gu.
G3 ima baterije s kapaciteto 66 kWh, ki omogočajo v skladu s standardi WLTP do 450 kilometrov dosega. Baterije so do 80 odstotkov napolnijo v 30 minutah.
Za vozilo je med drugim značilna avtonomna vožnja "nivo 2.5", poleg tega pa omogoča tudi funkcijo samodejnega parkiranja.
Xpeng se je za vstop v Evropo preko Norveške odločil zaradi podporne vladne politike, napredne polnilne infrastrukture in visoke ozaveščenosti o električnih vozilih. Čeprav je Norveška na splošno majhen trg, je bilo skoraj 80 odstotkov tam registriranih vozil v tretjem četrtletju leta 2020 s polnilnim kablom za polnjenje električne energije, poroča Autonews Europe.
Cene se na Norveškem začnejo pri 33 tisoč evrih.