VW t-roc je še naprej na voljo kot klasični SUV oziroma križanec, vendar pa je po vzoru na večje modele znamke bogatejši za športno opremo R-line, v manjši meri pa bosta za slovenski trg zanimiva tudi brezstrešna cabrio različica (na leto jih prodajo okoli 30) in športna izvedenka T-roc R z dvolitrskim motorjem z 221 kilovatov moči (300 KM) in elektronsko omejeno največjo hitrostjo 250 km/h.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24](/media/img/48/d7/6c1b6f8f9c7c8217c947.jpeg)
Tudi matrični LED žarometi
Prenova zajema tako zunanje kot notranje spremembe. Volkswagen T-roc ima nov nos, ki je po novem lahko osvetljen, saj kupec lahko izbere osvetljeno povezovalno letev med prav tako oblikovno spremenjeni žarometi. Ko jih povezuje svetla letev, so v zameno za vloženi denar matrični, sicer pa klasični LED žarometi.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24](/media/img/a1/f8/ca184a09f63ed40bd365.jpeg)
Posodobljenega T-roca (dimenzije ostajajo nespremenjene) boste prepoznali tudi po novih pokončnih meglenkah in drugačnem zadnjem odbijaču, s čimer so želeli poudariti SUV elemente. V korist slednjega spominja tudi spremenjen difuzor. Nameščene ima tudi nova platišča. V primeru različice R-line pa meglenk sploh ni in jih nadomeščajo posebne luči s funkcijo slabše vidljivosti, zadaj pa elementa v obliki trapeza nakazujeta zaključke izpušne cevi. Posebnost je tudi »black line« paket s črnimi elementi na zunanjosti in v kabini.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24](/media/img/0c/ac/61efc7ac2dba3fd8a4f3.jpeg)
Popolnoma digitaliziran
Večja notranja prenova je zajela predvsem voznikov delovni prostor. Pri Volkswagnu so priznali, da so slišali kritike uporabnikov o vgrajenih manj kakovostnih materialih - predvsem trdi črni plastiki, zato so temu ob prenovi posvetili veliko pozornosti. Med drugim so nove vratne obloge z oblazinjenjem, nova armaturna plošča je serijsko oblečena v mehko peno, opazni stilski element so dizajnerski šivi. Na novo so oblikovali šobe za prezračevanje, novi so tudi sedeži, ki so lahko nastavljivi v 14 smeri. Zaslon zabavno-informacijskega sistema 3. generacije (diagonala od 6,5- do 9,2-palca) je v primerjavi z "originalom" postavljen nekoliko višje. Zaman boste iskali analogne merilnike, saj so zdaj serijski, v dveh velikostih z diagonalo 8- ali 10,25 palca.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24](/media/img/6d/77/2c633948b6d6d6ff153c.jpeg)
Ločeno je pod osrednji zaslon umeščena klimatska naprava občutljiva na dotik. Nov je tudi volan, ki je serijsko večfunkcijski (različna funkcijska stikala na volanu). Kot vsi novodobni volkswagni lahko v T-rocu telefon za naprednejše funkcije po novem povežete tudi brezžično.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24](/media/img/89/43/97e9d9e12085ceb7e63a.jpeg)
Pričakovano je bogatejši nabor asistenčnih sistemov. Največja novost je sistem travel assist, ki v kombinaciji s pametnim tempomatom in z navigacijo prilagaja hitrost prometnim omejitvam. Gre za znano tehnologijo iz kompaktnih SUV-modelov iz višjih avtomobilskih razredov, ki do hitrosti 210 km/h pomaga vozniku pri obračanju volana, zaviranju in pospeševanju. Med napredne tehnologije iz višjih razredov se na primer uvršča tudi sistem IQ.light z matričnimi LED-žarometi.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24](/media/img/25/07/24829278f098a833285a.jpeg)
Bogat nabor pogonskih agregatov
Pri motorjih ni sprememb, začne se s trivaljnim litrskim bencinarjem z 81 kilovati (110 KM), nadaljuje pa z 1,5-litrskim TSI z možnostjo izklopa valjev v korist nižje porabe goriva in emisij in njegovimi 110 kilovati (150 KM). Na razpolago je tudi bencinski 140-kilovatni (190 KM) 2,0 TSI s štirikolesnim pogonom, medtem ko je dizla mogoče naročiti v različici s 85 kW (115 KM) ali 110 kW (150 KM). Slednji ima 4Motion pogon. Vrh ponudbe predstavlja dvolitrski bencinski T-roc R z 221 kW (300 KM) moči, ki ima številne športne tehnologije, ki se pritičejo takšni črki. Med drugim tudi Akrapovičev izpuh. In da, vse te spremembe veljajo tudi za T-roc kabrioleta.
![Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Volkswagen](/media/img/0f/30/45041d4c301c70c0c77c.jpeg)
Tovarna naj bi za letošnje leto Sloveniji zagotovila okoli 1.000 modelov T-roc. Osnovna izvedenka s ceno okoli 22 tisoč evrov na slovenski trg prihaja prihodnje leto, trenutno pa je treba za vstopni bencinski model s šeststopenjskim ročnim menjalnikom odšteti 25.139 evrov, za osnovi dizelski model z ročnim menjalnikom pa 27.099 evrov. Cene za T-roc "z vetrom v laseh" se začnejo pri 31.324 evrih, na vrhu cenovne lestvice je športni T-roc R, ki stane vsaj 49.346 evrov.
Predraga kanta od vw